Skip to main content

Ben al vanaf 9 januari 2023 bezig de huidige lijn op pair bonding te krijgen. KPN aansluitingen geeft een verkeerde opdracht aan de onderaanneming Volker Wessel. Sinds dien zit ik gevangen in hun web, KPN wilt niets doen om hun fout recht te zetten wel betalen niets ontvangen.

Wat zegt deze site over de mogelijkheden op jouw adres? Als daar geen pairbonding bij staat dan gaat u ook nooit pairbonding krijgen. Ik ben benieuwd. 


Dat staat juist in het bericht KPN zou dit veranderen maar heeft een verkeerde opdracht aan de uitvoerder gegeven.


Bijzonder!! Kpn legt al jaren geen extra aderpaar aan. Sterker nog als er wel een tweede aderpaar is maar er zit ergens een breuk dan herstellen ze dat niet.  En wat zouden dan de kosten zijn voor jou?? 


beste joep, je bent niet goed op de hoogte, gebeurd nog steeds.

Standaardprijs 363 euro


Ok nooit geweten.  Bedankt!!


Hi @Marcelxl en welkom op het forum! Frustrerend als dit niet doorloopt, dus ik snap dat je hier een oplossing voor wilt. 

Het omzetten naar andere lijntypes en de aanvragen hiervoor kan ik via het forum helaas niet regelen, ik heb hier niet de juiste systemen voor. Je noemt KPN aansluitingen, ik neem aan dat dit KPN Netwerk is. Zij regelen het netwerk, dus via hen loopt deze aanvraag ook. 

Mocht je het web nog niet uit zijn, dan kun je ook een klacht aanmaken bij hen en dan pakken ze dit verder met je op. Hopelijk is het dan wel snel geregeld!


Beste Sanne, je moet weten ik heb xs4all genomen 10 jaar geleden i.v.m. service kwaliteit betaal ik meer voor dat weet ik en hebt het er voor over. Nu is het overgenomen door KPN en de service is bagger. de kwaliteit ook zelfde als bij KPN als je ze opbelt 15 minuten in de wacht. Net een mail gestuurd krijgt terug het kan wel drie weken duren. Ik zit nog vast maar stap over zodra ik kan


Goed dat je dit aangeeft @Marcelxl. 🙂 Als je nog een XS4ALL abonnement hebt dan kun je hiervoor nog steeds XS4ALL bereiken via telefoonnummer 020 398 76 66. Iedere werkdag bereikbaar tussen 08.00 - 20.00 uur en op zaterdag tussen 10.00 - 17.00 uur. Je kunt dit dus ook nog bij hen neerleggen, mocht je er met KPN Netwerk niet uitkomen. Hopelijk krijg je dan linksom of rechtsom snel duidelijkheid. 


nog steeds steek KPN zijn kop in het zand, dit geld ook voor xs4all (is ook van kpn) waardeloos blijven onbereikbaar waardeloos


Wel al de factuur gekregen van KPN werkt nog steeds niet.

Mensen neem nooit kpn je wordt belazerd al bezig vanaf december 2022.