Skip to main content

Kpn heeft het en weet het. Maar ze hopen dat jij er niet achterkomt. Dat gevoel heb ik overgehouden van de service verlening van KPN Bijna een maand geen internet en je moest er via via achter komen dat je een noodvoorziening kon aanvragen  Compensatie ? De KPN verteld het niet aan je en vervolgen komt de vergoeding neer op 1 euro per dag. De storing was een kabel breuk, buiten mijn schuld en jammer voor de KPN Netto mag ik bijdragen aan de pech van KPN gedeelde pech is halve pech.

Nee voor een klant gevoel kun je tegenwoordig nergens meer terecht Zelfs niet bij de KPN 

 

Waarom ik dit opschrijf? 
ik hoop dat de KPN direct een noodpakket levert De monteur kan het meenemen

Dat in de nazorg direct (zonder actie van de klant) de volledige abonnementsprijs per dag wordt terugbetaald.Dat ontlast de systemen en je krijgt een tevreden klant die dit weer doorverteld. Daar kan geen duurbetaalde reclame tegenaan hoor. 

 

zijn er meer mensen met deze ervaring?

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

 

 

 

 

 

Hey @olle grieze! Ik lees je verhaal en keek toevallig even bij het eerdere topic dat je hebt aangemaakt. Ik zie dat mijn collega's je daar destijds voorzien hebben van een noodpakket. Ben het er mee eens dat dit pas laat is gebeurd. In de loggingen maak ik op dat de storing gelukkig op 28 juli is opgelost, wat maakt dat je inderdaad lang last hebt gehad van de kabelbreuk. Ik lees dat de vergoeding inmiddels geregeld is. 

Voor de meelezers van dit topic: Mocht je in hetzelfde schuitje zitten of gezeten hebben. Je kunt een vergoeding aanvragen via kpn.com/vergoeding. Bij een storing bieden we naast (de momenteel zeer beperkte wifi-dongels) ook 50-100GB bundels aan voor je mobiele abonnement. Mits dit een KPN-abonnement is.

Het is de bedoeling dat dit standaard gecommuniceerd wordt. Ik zet het signaal intern door @olle grieze!

Laat je het vooral weten als je nog vragen hebt of als ik nog iets voor je kan betekenen.  

 


Tja

volgens berekening zat ik al meer dan 5500 dagen bij de KPN.  Door mijn verhuizing was ik gedwongen een nieuw Abonnement af te sluiten. Sorry maar je hebt er wat mee hè

Fijn dat de bedoeling goed is van de KPN.

Het moet tussen de oren zitten bij iedere medewerker In nood leer je je echte vrienden kennen. 

Elke medewerker zou deze video moeten zien