Skip to main content

Sinds kort gemigreerd van Oxxio naar KPN:

 

Gisteren ± 13:00 gebeld omdat het glas lampje van mijn Glasvezel NT modem niet brand.

  • helpdesk gebeld, standaard reset procedures gevolgd en gezegd dat het wel een halve dag kan duren.
  • daarna weer gebeld toen werd er aangegeven dat ik een nieuwe Experia box nodig had…
  • volgende dag nieuwe experia box ontvangen, oude eraf gehaald, nog steeds geen brandend lampje bij mijn glasvezel modem
  • helpdesk gebeld: Ja ik heb een ticket aangemaakt, binnen 2 uur nemen ze contact met je op
  • 2 uur later, nog steeds geen contact gehad.
  • weer bellen met de helpdesk: nee hoor contact binnen 2 uur doen we niet aan, en er is geen ticket aangemaakt. Helpdesk heeft toen een ticket aangemaakt en ze nemen contact binnen 2 dagen….

TLDR:

glasvezel signaal komt niet binnen:

  • klantenservice zegt dat het een halve dag kan duren
  • klantenservice stuurt een nieuwe experia box
  • klantenservice zegt dat ze een ticket aanmaken en dat je binnen 2 uur wordt gebeld. Geen ticket aangemaakt en niet gebeld
  • andere klantenservice maakt wel ticket aan en zegt dat je mag wachten.

 

Oh ze hebben wel 5gb op mijn telefoon aangeboden, maar geen idee wat ik daarmee moet doen…

 

voorheen stuurde ze gewoon een monteur naar de wijkcentrale en was het zo opgelost

Hallo @Forumnaam23113 je had gewoon moeten zeggen ‘ik heb geen internet, tv en telefoon meer’.

Die 5GB op je mobiel is ter compensatie om toch te kunnen internetten totdat je probleem is opgelost.

Je kunt dan je telefoon als wifi hotspot aanzetten en kun je toch ‘computeren’.

Succes.

 


Hallo @Forumnaam23113 je had gewoon moeten zeggen ‘ik heb geen internet, tv en telefoon meer’.

Die 5GB op je mobiel is ter compensatie om toch te kunnen internetten totdat je probleem is opgelost.

Je kunt dan je telefoon als wifi hotspot aanzetten en kun je toch ‘computeren’.

Succes.

 

hahaha, dank zal dat volgende keer eens proberen. Vroeger was deze melding voldoende. Ach ja..

die 5 gig met een gezin van 5 is leuk, maar zet natuulijk geen zoden aan de dijk. Laat staan dat ze fatsoenlijk kunnen gamen via een telefoon hotspot.


Hallo @Forumnaam23113 als je probleem nog niet opgelost is bel je gewoon even naar 0800 0402 en vraag nog weer om wat extra data.

Gisteren belde een verre buurman in de straat dat hij geen internet meer had en dezelfde dag kwam er een KPN-monteur om een defecte glasvezelkast te vervangen.

Succes.

 


Hallo @Forumnaam23113 als je probleem nog niet opgelost is bel je gewoon even naar 0800 0402 en vraag nog weer om wat extra data.

Gisteren belde een verre buurman in de straat dat hij geen internet meer had en dezelfde dag kwam er een KPN-monteur om een defecte glasvezelkast te vervangen.

Succes.

 

Vandaag weer gebeld, en morgen komt er een monteur. Het kan dus wel, jammer dat er drie dagen overheen moet gaan en meerdere keren bellen.(deze medewerker kon wel meteen een monteur plannen, de andere 4 niet) 

 

En de zogeheten back office had ook nog niet van zich laten horen. 


Goedemorgen @Forumnaam23113, welkom op ons forum!
Dat is geen goede start zo!
Ik lees dat er gisteren een monteur geweest is? Hoe is dat afgelopen?

Het is wel balen dat dit niet in 1x opgelost is, ik heb daar zo ook niet direct een verklaring voor maar klantvriendelijk is het zeker niet!


Hoi @Thomas

 

Toen de monteur kwam, was hij meteen naar de wijk kast gegaan, en mijn glas stekker in een actieve poort gestoken. Degene waar mijn verbinding in zat was niet meer actief. 

Hierna werkte het glas signaal. 

Echter was ik op de 7de gemigreerd, maar schijnbaar wordt mijn data pas actief op de 19de. De monteur heeft mij aangemeld bij spoed en herstel, en daar wacht ik nu sinds op.

De helpdesk had aangegeven dat het 48 uur kan duren voordat ze contact opnemen en vandaag is de 2de dag.

 

*gaaap ondertussen bijna een week verder


Nog steeds niks van spoed en herstel.

48 uur +

Oude oxxio experia v10 geleend van een vriend om te kijken of die meer vlans kan oppikken dan de v12 maar nog steeds geen internet.

 

Wel TV, dus dat is tenminste iets... 

 


Nog steeds niks van spoed en herstel.

48 uur +

Oude oxxio experia v10 geleend van een vriend om te kijken of die meer vlans kan oppikken dan de v12 maar nog steeds geen internet.

 

Wel TV, dus dat is tenminste iets... 

 

Probeer eens op je geleende v10 HERSTEL+RESET indrukken tot power uitgaat.


Goedemorgen @Forumnaam23113, ik zie dat mijn telefonische collega's bij 0800-0402 een ticket aangemaakt hebben bij mijn collega's van spoed en herstel. Ik zie dat hij daar ligt maar inhoudelijk kan ik daar helaas niet zoveel over zeggen anders dan dat zij nog contact met jou opnemen hierover.


Vandaag is het opgelost!

 

ze hadden geprobeerd te bellen helaas gemist. Maar internet werkt weer. 6,5 na migratie verder...


Ah, fijn dat het gelukt is @Forumnaam23113! Bedankt voor je terugkoppeling!