Skip to main content

Wat een achterlijke, ondoordachte, expres onduidelijke KUTSERVICE heeft de KPN ingeschakeld.

 

Het lijkt net of klant pesten de voorgrond heeft bij jullie, geen telefoonnummer is bekend en 0800 0402 is een door jullie niet te bereiken nummer. Mijn wifi is al voor de duizendste keer niet te gebruiken en de KPN laat zich afzijdig.

 

Extra gecontroleerd of alles betaald is puur uit stress, maar tuurlijk is dat niet het probleem. Enige vorm van communicatie is uitgesloten, want problemen van de klant zijn blijkbaar ook VOOR de klant.

 

Regel je zaken, of regel een helpende hand. Op deze manier ben je puur geld aan het vangen en mensen aan het naaien.

 

Ga jullie schamen!!!

Is nochtans het juiste nummer dus wat gaat er nou helemaal mis?

 

je kunt ook zeggen: ik wil een medewerker spreken.


@Maurits Kersten wat zit jou zo dwars over KPN  en wil je geholpen worden met een probleem stel dan in fatsoenlijk Nederlands je vraag


Is nochtans het juiste nummer dus wat gaat er nou helemaal mis?

 

je kunt ook zeggen: ik wil een medewerker spreken.

Ik krijg steevast dat het nummer verandert in "KPN winkel" maar het feit dat er geen duidelijk nummer is op google is al om je te schamen natuurlijk.

 

Daarnaast is het niet de eerste keer voor mij dat de KPN steken laat vallen, maar het moment dat de klant iets vergeet zijn ze er als de kippen bij.

 

De nuance zijn ze in ieder geval bij mij al verloren.


Tevens zegt de vriendelijke robot stem van KPN bij 0800-0402 (A.K.A. KPN winkel) dat dat specifieke nummer niet is toegestaan


@Maurits Kersten wat zit jou zo dwars over KPN  en wil je geholpen worden met een probleem stel dan in fatsoenlijk Nederlands je vraag

Erg benieuwd waarom u mijn Nederlands onfatsoenlijk acht. Daarnaast is de functie van taal natuurlijk om begrepen te worden en dat lijkt mij geen dringend probleem en daardoor een onnodige discussie op een forum voor de KPN, tenzij u ontevredenheid schaart onder onfatsoenlijk. 


@Maurits Kersten

Je kan beter een eigen vraag aanmaken, dan een draad van een ander kapen, want zo heb je de kans verkleind dat iemand van KPN reageert.

Maar probeer het eerst nog een keer, je zou verwachten dat telefonie bij een zich zo als super profilerende telefoonorganisatie niet fout mag gaan.

Maar daar heb je verder niets aan. Het is geen familiebedrijf of zo, er zijn daar maar weinig die zich er wat van aantrekken wat jij van KPN vindt.  


Ik krijg steevast dat het nummer verandert in "KPN winkel"

Waarschijnlijk omdat het nummer zo in het telefoonboek van je mobiel staat.


Tevens zegt de vriendelijke robot stem van KPN bij 0800-0402 (A.K.A. KPN winkel) dat dat specifieke nummer niet is toegestaan

Als je een mobiel abonnement bij KPN hebt, probeer dan eens "1200" te bellen.


@Maurits Kersten

Je kan beter een eigen vraag aanmaken, dan een draad van een ander kapen, want zo heb je de kans verkleind dat iemand van KPN reageert.

Maar probeer het eerst nog een keer, je zou verwachten dat telefonie bij een zich zo als super profilerende telefoonorganisatie niet fout mag gaan.

Maar daar heb je verder niets aan. Het is geen familiebedrijf of zo, er zijn daar maar weinig die zich er wat van aantrekken wat jij van KPN vindt.  

Ik vrees het ook, maar je probeert bij problemen toch van het beste uit te gaan. Bedankt voor de tip in ieder geval! 

 

Ik ga proberen een eigen draadje aan te maken met hulp van een klantenservice medewerker van de KPN!


Hoi @Maurits Kersten . Welkom op het forum.

Ik lees dat je erg ontevreden bent en problemen ervaart met onze dienstverlening. Ik wil je graag helpen maar dan heb ik méér informatie nodig.

Wat is er precies stuk? En wat is er allemaal gedaan om het te verhelpen? Alle info is welkom.