Goede avond en fijne feestdagen allemaal.
Helaas gaat dat niet op voor mijn gezin.
Op zondag 22-12-2024 rond 07.30 brak er een onweer los in Zundert.
Ik hoorde de bliksem verderop inslaan en meteen verdween mijn internet.
Ik heb meteen de storing gemeld,en al de volgende dag zou er een monteir komen.( ik wil er even bijvermelden dat ongeveer 2 maanden geleden er ook al een probleem was met de wijkcentrale,waar ik van de monteur te horen kreeg dat alle printplaten verrot waren).
Alleszins kreeg ik maandag om 17.00 een email van Kpn dat de monteur er niet aan toe was gekomen,en ik een nieuwe afspraak kreeg op 3 januari!!!
Ik heb hierop geantwoord dat ik een noodpakket eiste,want zelf mijn kinderen heel de feestdagen rustig houden zonder internet of playstation?!!
Op vrijdag 27 januari kreeg ik een mail van kpn dat ik hun mocht bellen met een code erbij.
Toen ik belde nam die man contact op met die monteur en die had gemeld dat er verschillende storingen waren in die wijkcentrale,maar goed nieuws! Hij zou het dezelfde dag repareren.
Ik dus weer heel de dag thuisgebleven,maar toen ik om 18.00 nog geen internet had,wist ik genoeg.
Meteen via de chat contact genomen en kreeg bericht dat ik vanavond ( zaterdag 28-12) tussen 20.45 en 21.00 zou gebeld worden!
Dat wil dus zeggen dat ze vandaag ook niets zouden doen.
Ik heb ondertussen mijn telefoon als wifipunt moeten gebruiken,en al 60gogabyte moeten opwaarderen,waardoor mijn volgende factuur minimaal 60 euro hoger zal zijn.
Mijn vraag aan kpn is: hoe kan er zo een slechte service plaatsvinden, en wie gaat me vergoeden?