Skip to main content
Beantwoord

Slechte service van KPN bij storing in de wijkcentrale

• 28 december 2024
  • 14 reacties
  • 229 keer bekeken

Goede avond en fijne feestdagen allemaal.

Helaas gaat dat niet op voor mijn gezin.

Op zondag 22-12-2024 rond 07.30 brak er een onweer los in Zundert.

Ik hoorde de bliksem verderop inslaan en meteen verdween mijn internet.

Ik heb meteen de storing gemeld,en al de volgende dag zou er een monteir komen.( ik wil er even bijvermelden dat ongeveer 2 maanden geleden er ook al een probleem was met de wijkcentrale,waar ik van de monteur te horen kreeg dat alle printplaten verrot waren).

Alleszins kreeg ik maandag om 17.00 een email van Kpn dat de monteur er niet aan toe was gekomen,en ik een nieuwe afspraak kreeg op 3 januari!!!

Ik heb hierop geantwoord dat ik een noodpakket eiste,want zelf mijn kinderen heel de feestdagen rustig houden zonder internet of playstation?!!

Op vrijdag 27 januari kreeg ik een mail van kpn dat ik hun mocht bellen met een code erbij.

Toen ik belde nam die man contact op met die monteur en die had gemeld dat er verschillende storingen waren in die wijkcentrale,maar goed nieuws! Hij zou het dezelfde dag repareren.

Ik dus weer heel de dag thuisgebleven,maar toen ik om 18.00 nog geen internet had,wist ik genoeg.

Meteen via de chat contact genomen en kreeg bericht dat ik vanavond ( zaterdag 28-12) tussen 20.45 en 21.00 zou gebeld worden!

Dat wil dus zeggen dat ze vandaag ook niets zouden doen.

Ik heb ondertussen mijn telefoon als wifipunt moeten gebruiken,en al 60gogabyte moeten opwaarderen,waardoor mijn volgende factuur minimaal 60 euro hoger zal zijn.

Mijn vraag aan kpn is: hoe kan er zo een slechte service plaatsvinden, en wie gaat me vergoeden?

Beste antwoord door PeterG

Lekkere timing had die onweersbui, zeg.

Er zullen toch wel meer klanten getroffen zijn? Heb je al op postcode gecheckt via http://kpn.com/storing?

Staan je adres en abonnementsgegevens al in je PROFIEL? Dan kan een kpn moderator e.e.a. nakijken. (meer meldingen e.d.)

Helaas kan er met een dergelijke storing v.u. het forum niet veel meer gedaan worden. Ook de moderators verwijzen naar 0900-0402 (24/7 bij storing).

Bel gewoon nogmaals. En vraag naar het noodpakket van 100 GB (geldig 7 dagen) op je mobiele KPN abonnement.

Bekijk origineel

14 reacties

JanD
Superuser
Forum|alt.badge.img+17
  • Superuser
  • 8642 reacties
  • 28 december 2024

Beste ​@Stefan b als je een mobiel abo bij KPN hebt, krijg je geen extra kosten buiten je bundel, maar zakt je snelheid.

Je kunt via 0800 0402 om een gratis databundel vragen bij een mobiel KPN abo.

Succes.

PeterG
Superuser
  • 61666 reacties
  • Antwoord
  • 28 december 2024

Lekkere timing had die onweersbui, zeg.

Er zullen toch wel meer klanten getroffen zijn? Heb je al op postcode gecheckt via http://kpn.com/storing?

Staan je adres en abonnementsgegevens al in je PROFIEL? Dan kan een kpn moderator e.e.a. nakijken. (meer meldingen e.d.)

Helaas kan er met een dergelijke storing v.u. het forum niet veel meer gedaan worden. Ook de moderators verwijzen naar 0900-0402 (24/7 bij storing).

Bel gewoon nogmaals. En vraag naar het noodpakket van 100 GB (geldig 7 dagen) op je mobiele KPN abonnement.

• Auteur
  • Deelnemer
  • 5 reacties
  • 28 december 2024

Ik heb een vodafone abbonement!

En in de app zie je duidelik storing wijkcentrale staan,en dat heeft die monteur ook duidelijk aangegeven

Forum|alt.badge.img+2
  • Slimmerik
  • 152 reacties
  • 28 december 2024

Je zou de kinderen ook buiten kunnen laten spelen. Ik ben destijd sop gegroeid zonder internet of playstation. En omdat het in de centrale het probleem ligt zullen er ongetwijfeld meer huishoudens hier last van hebben. Kunnen ze gezellig samen spelen.

TDN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • 3641 reacties
  • 28 december 2024
beerzwaan schreef:

Je zou de kinderen ook buiten kunnen laten spelen. Ik ben destijd sop gegroeid zonder internet of playstation. En omdat het in de centrale het probleem ligt zullen er ongetwijfeld meer huishoudens hier last van hebben. Kunnen ze gezellig samen spelen.

Het is onwaarschijnlijk dat de Ziggo wijkcentrale ook getroffen was. Ze kunnen hun playstations naar een vrienden met Ziggo en ouderwets een LAN party zoals we vroeger doen.😂

PeterG
Superuser
  • 61666 reacties
  • 28 december 2024

Ik heb een vodafone abbonement!

Dan kan je helaas geen noodpakket krijgen. 

Mag je niet even de wifi van buren gebruiken?

JanD
Superuser
Forum|alt.badge.img+17
  • Superuser
  • 8642 reacties
  • 28 december 2024

Mag je niet even de wifi van buren gebruiken?

Beste ​@Stefan b , ​@PeterG bedoelt natuurlijk de gast-wifi van de buren.

Men dient nooit en te  nimmer de hoofdwifi ter beschikking te stellen aan derden, uitsluitend de gastwifi.

Dit vanwege de veiligheid en dat bij misbruik van de verbinding, de verantwoordelijke voor de hoofdwifiverbinding aansprakelijk is.

• Auteur
  • Deelnemer
  • 5 reacties
  • 28 december 2024

M8jn buren wonen jammer genoeg te ver uit elkaar om wifi te delen.

En ik ben het eens met het feit dat buiten spelen zoals vroeger beter is.

Maar vroeger is voorbij, en ze hebben net een nieuwe playstation gehad voor de kerst die ze niet kunnen gebruiken.

Maar mijn standpublnt is: hoe kan je nou een wijkcentrale 10 dagen laten plat liggen???

• Auteur
  • Deelnemer
  • 5 reacties
  • 28 december 2024

MR_CHIP
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+6
  • Wijsgeer
  • 1225 reacties
  • 28 december 2024

Wat als je kpn belt over de storing 

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21
  • Moderator
  • 15656 reacties
  • 31 december 2024

Hoi ​@Stefan b, welkom op onze community! Wat balen dat je zolang zonder zit! Ik hoop dat je inmiddels al zicht op een oplossing hebt. 

• Auteur
  • Deelnemer
  • 5 reacties
  • 31 december 2024

Ze hebben gisteren een kabel vervangen in de straat.

Mijn buurman zijn telefoon doet het weer.

Die man van de werken zij dat mijn kabel ook gemaakt is,maar dat er nog steeds een probleem in de wijkkast zit

• Auteur
  • Deelnemer
  • 5 reacties
  • 3 januari 2025

En de beste grap? Afspraak van vandaag was zonder melden geannuleerd.

Met veel moeite iemand aan de lijn kunnen krujgen,omdat ik mijn oude code nog had.

Morgen zou iemand komen, en dan zitten we op excact 2 weken 

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+19
  • Superuser
  • 22130 reacties
  • 3 januari 2025
Stefan b schreef:

Morgen zou iemand komen, en dan zitten we op excact 2 weken 

Gezien de recente feestdagen valt dat nog niet tegen. 

Reageer