Skip to main content
Beantwoord

Slechte verbinding met Box 12 (V12.C.25.06.06) en 2 SuperWifi's

• November 1, 2025
  • 54 reacties
  • 537 keer bekeken

Toon eerste bericht

54 reacties

Jasper van KPN
Moderator

Soms kan een netwerknaam veranderen bij een update inderdaad, gelukkig had je het snel door zodat het weinig gevolgen had!

De SuperWifi's gaan deze versie nog krijgen: 

Op dit moment is nog niet bekend wanneer die uitrol hervat wordt, maar die versie komt later nog naar jouw SW's.

Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Slimmerik
  • August 27, 2026

Ik keek vandaag weer nu zijn mijn 2 bedrade wifi punten ofline. Lijkt slechter te worden ipv beter. Maar heb gehoord dat ze begonnen zijn met uitrol van nieuwe software voor de wifi punten of binnekort gaan starten. Ga ze zomaar reboten. Kan nu niet mijn thuis netwerk een schopgeven ben aan het werk.

Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Slimmerik
  • August 27, 2026

Na een reboot van de 2 wifi schotels leken ze allemaal ofline in de app. Maar op de webgui zagen ze er wel goed uit. Een aantal minuten later zag de app ze ook weer. Nu maar weer afwachten. Ze hebben nu nog geen week volgehouden.

Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Slimmerik
  • August 27, 2026

Misschien toch nog niet goed ik zie dat de 2 wifi schotels die gereboot zijn hun naam weer kwijt zijn en volgens de topology is er geen enkel apperaat aan gekoppeld. Ga dus toch maar mijn thuis netwerk herstarten. :(

Na de herstat waren er wel device gekoppeld. Ik hoop dat de software snel in september uitgerold wordt.