Skip to main content
Vraag

slechte wifi

  • May 17, 2020
  • 53 reacties
  • 435 keer bekeken

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

53 reacties

@Erwin_ 

Jammer maar toch bedankt voor uw hulp en het mee denken.

Dan denk ik dat we maar terug gaan naar Ziggo 

 

Maar bedankt voor uw inspanningen 

 

Groetjes gerrie

 

 


Erwin van KPN
Moderator

Jammer maar begrijpelijk, @heuvellientje .  Ik hoop dat zij stabieler signaal kunnen leveren.


@Erwin_  wij vinden het ook heel jammer, wisten we maar wat er veranderd is dan kon we er wat aan doen zodat het weer als van ouds word.

 

Maar u heeft ons echt goed geholpen, en dat is echt wel een +punt  dank u wel 👍