Skip to main content

Onlangs is er bij ons een monteur geweest om de verbinding van onze internetverbinding aan te passen.

Helaas heeft dit geen positief effect op de verbinding in onze werkkamer welke op de bovenste verdieping van onze woning is.

 

Ik ben er  van overtuigd dat de KPN Superwifi punten hier een positief effect op zullen hebben, echter vind ik het niet te begrijpen dat ik als vaste klant (en dat al sinds heugenis) hier € 149,- voor moet betalen en een nieuwe klant deze cadeau krijgt.

 

Daarbij gaat wel ons abonnement in prijs omhoog, waarmee KPN tot 1 van de duurste aanbieders behoort. Dit vinden wij geen probleem echter verwachten wij dan wel een topproduct.

 

Als tegemoetkoming voor een vaste trouwe klant hoop ik dat KPN inziet dat het ter beschikking stellen van deze Wifipunten zeer schappelijk is.

 

In afwachting van uw reactie

 

met vriendelijke groet

 

  1. de Vor

 

 

 

Daarbij gaat wel ons abonnement in prijs omhoog

KPN geeft nieuwe klanten al vele jaren een welkomstbonus. Nu met SuperWifi actie kunnen nieuwe klanten kiezen voor de SuperWifi's in plaats van de welkomstbonus. Deze welkomstbonus krijgen ze dan dus niet. De SuperWifi's vertegenwoordigen ongeveer dezelfde waarde als de welkomstbonus. Deze actie kost KPN dus niets extra's, de abonnementsprijs gaat hier dus niet van omhoog.


uit mijn test van de super wifi met de experia wifi merk ik geen verschil

zelfs is de experia wifi beter

maar dat is hier in de kelder gemeten

“ Ik ben er  van overtuigd dat de KPN Superwifi punten hier een positief effect op zullen hebben “

ik denk het niet

voor wifi dekking gebruik ik al jaren netgear

nu een r9000 zeer groot huis en 500/500 op de plank met een smartphone

jammer dat er mensen zijn waar super voor staat dat het beter kan zijn

en in alle reclames geloven

 

 

 

 


Hallo @Erdevee en welkom op het forum :)

 

Dat je al zo ontzettend lang klant bij ons bent, waarderen we. Vanzelfsprekend! Dat betekent (denk ik, het is aanname) dat je tevreden bent over onze diensten en dat vinden we natuurlijk belangrijk. Ik begrijp je vraag maar kan ook weinig toevoegen aan het antwoord van @Nick83. Dat betekent uiteraard niet dat jij als bestaande klant achter het net hoeft te vissen als het aankomt op de ondersteuning van je Wi-Fi. We hebben  bijvoorbeeld de KPN Wi-Fi Manager (kpn.com/wifimanager) ontwikkeld. Dit is een tool die bij jou op locatie de kwaliteit van de Wi-Fi in kaart brengt en op basis daarvan verbeteringen doorvoert (zoals het beste kanaal) of komt met een (gratis) oplossing in de vorm van KPN Experia Wi-Fi. Dit laatste is het geval wanneer de snelheid onder de 20 Mbit/s ligt. Deze extra apparatuur zorgt in de regel voor de gewenste verbetering. Houd er wel rekening mee dat je de KPN Experia Wi-Fi bekabeld dient aan te sluiten op de Experia Box. Net als de Super Wi-Fi werkt de Experia Wi-Fi met MESH dus je zult hier zeker profijt van hebben. Mocht bekabelen geen optie zijn, dan kun je altijd overwegen om de Super Wi-Fi aan te schaffen. In plaats van 199 euro bieden we je ze aan voor 149 euro. Bij de Super Wi-Fi hoef je alleen het eerste punt bekabeld op de Experia Box aan te sluiten. Ik wil dat je er in ieder geval van op de hoogte bent dat er ook voor jou als bestaande klant een gratis oplossing is als het gaat om slechte Wi-Fi!


Reageer