Skip to main content

Onze WiFi is overal slecht. Heb al meerdere malen de WiFi check gedaan via de app. Maar dit helpt echt niks. Nu kan ik wel die dure WiFi versterkers gaan bestellen. Maar jullie adverteren dat jullie overal goede WiFi en internet hebben, maar dat is niet het geval. Mijn man zegt al dat we met de hele kpn over moeten gaan naar een andere provider. Graag horen we van jullie.

Hallo @MHEERSMINK ,

Vervelend dat jullie geen goede WiFi hebben. 
 

Ik begrijp dat het doorlopen van de KPN Wifi Manager  niet geleid heeft tot een betere WiFi.

KPN heeft een andere oplossing voor betere WiFi:  SuperWiFi 

SuperWifi is momenteel ook voor bestaande klanten met korting te bestellen. Meer daarover op de website: 

https://www.kpn.com/internet/wifi/superwifi.htm?icid=tpbanner-superwifi-unlimited

 

Wat betreft jouw opmerking dat jullie overwegen over te stappen:

KPN vindt het een hele eer dat je al vele jaren een trouwe klant bent. Bedankt voor het vertrouwen in KPN 💚KPN schrijft : Elke dag werken we aan een nóg beter KPN. Zo blijven we investeren in een snel en stabiel netwerk, die juist nu heel belangrijk is. En in nieuwe diensten en een innovatieve oplossingen. Zo stellen we een zo aantrekkelijk mogelijk pakket voor je samen. Met aanvullende diensten, zoals Netflix ,Spotify, Amazone Prime en nog veel meer. 

Om klanten, nieuw en bestaand, te belonen in dat vertrouwen, is er KPN Compleet en kpn Hussel. Wanneer je meerdere diensten van ons afneemt, krijg je méér voordelen.

 


Dat zou een oplossing kunnen zijn om die WiFi punten aan te schaffen. Maar is het niet de taak van kpn dat zij zorgen dat de WiFi het goed doet? Ik bedoel we hebben kpn compleet, 2x mobiel, internet, televisie en vast bellen. En dat is al niet goedkoop, moeten we dan nog een keer €150 investeren omdat wij slechte WiFi ontvangen? 


Nee, het is niet de taak van KPN om te zorgen voor een goede Wifi bij u in huis. KPN levert u alleen het signaal voor internet. Het verzorgen van Wifi in uw huis is geen kerntaak van KPN. Met de aankoop van SuperWifi kunt u de Wifi wel verbeteren.  


@MHEERSMINK Welkom op het forum. Wat vervelend om te lezen dat je een slechte wifi verbinding ervaart. Je geeft aan dat dit overal in de woning is, wat voor problemen ervaar je precies? Valt je verbinding bijvoorbeeld weg, of is deze traag? En zou je voor mij je forumprofiel willen invullen en het mij kunnen laten weten als dit gelukt is? Dan kan ik je gegevens er bij pakken en uitzoeken of de verbinding vanuit onze kant wel in orde. 


@Rutger_ 

hallo Rutger, onze WiFi valt vaak weg, en is onstabiel. Ben inmiddels al door mijn mb’s heen, is me nog nooit overkomen. 
ik heb het profiel zo goed als ingevuld, mocht ik de rest ook moeten invullen, laat het dan maar ff weten


@MHEERSMINK Bedankt voor het invullen van je forumprofiel. Ik zie dat je de Wifi Manager al hebt doorlopen en dat het resultaat was dat je 2 Experia wifi's van ons zou krijgen. Heb je deze ook ontvangen of is dit proces nog niet volledig doorlopen? 


@Rutger_  ik heb nog niets ontvangen, hoop dat dit wel snel gebeurd. en zal eerlijk zijn, het is nieuw voor me dat ik die zou krijgen. Maar zou er wel heel blij mee zijn!!!


@MHEERSMINK Als het goed is heb je dit bericht ontvangen na het doorlopen van de Wifi Manager, als dit niet het geval is dan zou ik willen verzoeken hem nogmaals te doorlopen. Mocht je na het doorlopen van de Wifi Manager hier toch niet op uit komen, zou je het dan kunnen laten weten? Dan ga ik uitzoeken of ik het op een andere manier kan oplossen.


@Rutger_  

mij heb de WiFi manager nogmaals gedaan. Op de 2e verdieping is het nu slechter als wat het was. Er staat niet, zoals in je bericht, dat ik experia  WiFi zou krijgen. Maar dat ik ze kan aanschaffen, voor nogal een bedrag van €99,00. 


Ik dacht dat je kon kiezen tussen de SuperWiFi's en de Experia WiFi's. De SuperWiFi's voor 99 euro en de Experia WiFi's gratis.


@MHEERSMINK Ik zie nu inderdaad een ander resultaat, maar in eerste instantie werd er aangegeven dat je hier recht op had. Ik heb de Experia wifi's dan ook verstuurd, deze worden verzonden naar een PostNL punt in de omgeving. Ik stuur je een privé bericht met meer informatie. 


@Rutger_ Ik zou vorige week donderdag de experia WiFi’s ontvangen. Maar tot op heden nog niks.…

in de post.nl app, staat nog niet eens dat ze verzonden zijn…. kun je me daar iets meer over vertellen ?


@MHEERSMINK Dat is inderdaad vreemd, ik zie dat de Experia wifi's besteld zijn maar dat ze nog niet bij PostNL terecht gekomen zijn. Ik heb zojuist een bericht gestuurd naar onze logistieke afdeling, ik hoop dat zij mij meer informatie kunnen geven. Zodra ik terugkoppeling van mijn collega's heb zal ik dit hier delen! 


Bedankt! Hoop snel van je te horen


Dat zou een oplossing kunnen zijn om die WiFi punten aan te schaffen. Maar is het niet de taak van kpn dat zij zorgen dat de WiFi het goed doet? Ik bedoel we hebben kpn compleet, 2x mobiel, internet, televisie en vast bellen. En dat is al niet goedkoop, moeten we dan nog een keer €150 investeren omdat wij slechte WiFi ontvangen? 

zou mooi zijn :p

 

Ik heb nu al 4 unifi accespoint voor ons huis en voor perfecte dekking heb ik er nog 2 extra nodig (ook in de tuin).

Ligt dus ook aan je huis en netwerk(apparatuur). Ons huis is groot en dikke muren. 

 


@MHEERSMINK Klopt het dat de wifi versterkers ondertussen ontvangen zijn? En zijn deze ook al aangesloten? 


Heb ze ontvangen en gelukkig is het een stuk beter!!! Dankjewel!