Skip to main content

Steeds word ik uit de chatfunctie gegooid en dan zijn er weer 43 wachtende voor mij (en dat loopt dan ook nog op…?). Ik heb zoals ik via de chat te horen kreeg twee maal wifi manager gedaan waaruit blijkt dat ik hele slechte wifi heb en ik zou dus ook wifi punten gratis moeten krijgen. Maar als ik dan verder klik word ik weer doorgeleid naar een chat functie of iets anders waardoor ik opnieuw moet inloggen en alles weg is. Ik begin het nu wel beetje zat te worden. Kennelijk is het voor een bedrijf wat communicatie hoog in het vaandel heeft staan erg moeilijk om mee te communiceren. 

 

Dus graag per direct een oplossing. Ik heb alles gedaan wat in uw draaiboek staat en wil dus nu ook die versterkers. Sturen jullie die mij op of kan het online bestellen en declareren? 

 

Alvast bedankt

Hallo @Marijnroos , als je de wifimanager draait komt er aan het eind een advies uit, als je dat opvolgt moet er een reactie van KPN komen.

Als het compleet doorlopen van de wifimanager niet lukt, op een ander tijdstip gewoon nog eens proberen, anders even bellen met 0800 0402 en melden wat de wifimanager weergeeft en dat je daar niet mee verder kunt.

 


ja dit heb ik dus al meerdere malen gedaan. Even bellen is niet echt aan de orde met een wachtrij van min. 15 minuten...


Welkom op het forum @Marijnroos. Ik zal voor je kijken wat de resultaten van de wifi manager zijn en als daar uit is gekomen dat je recht hebt op de Experia wifi versterker moeten we die natuurlijk gewoon sturen. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Dan gaan we voor je aan het werk. 


Ja, ingevuld en heb vanochtend nogmaals 2 maal de wifimanager gedaan. 

 

Groet,

Marijn


Ik heb je gegevens ingeladen maar daarin wordt aangegeven dat de wifi manager nog niet gedaan is. Wellicht dat er ergens dus iets mis gaat met het doorgeven van de gegevens naar onze systemen. Je hebt dus meermaals de wifi manager gedaan op het adres dat in je profiel is ingevuld? 


Ja klopt, zaterdag voor het laatst. Daarna wordt je doorgestuurd naar een scherm om contact te krijgen en daarna wordt je eruit gegooid. 

Maar daarvoor heb ik echt meerdere malen die test gedaan, soms kon de wifi niet eens gemeten worden. 

 

Groet,
Marijn 


In dat geval ga ik er vanuit dat er aan onze kant iets is misgegaan. Gezien ik verwacht dat de Experia wifi het probleem op gaat lossen heb ik er 2 op laten sturen. Je krijgt op het bij ons bekende mobiele nummer een SMS met daarin informatie over het ophalen. Vergeet niet een ID bewijs mee te nemen!:relaxed:


Dank! Super opgelost!