Skip to main content

Geachte KPN: vandaag heb ik met een van uw medewerkers gesproken over de slechte wifi.

Hij heeft alles doorgemeten en het was slecht. Hij adviseerde de Wifi meting,daar kwam uit 11 mps,dus heel erg slecht.

Daarna adviseerde hij om een gratis wifi versterker aan te vragen.

Bij deze.

M.v.g. Dhr. Willems

Welke snelheid komt er binnen? Dat kunt u meten met een bekabelde pc of laptop. 


Je hebt wifi en je hebt internetsnelheid. Het ene is niet het andere. Je moet er achter komen wat de internetsnelheid is en of dat kan worden verbeterd. De wifimeting moet je uiteraard zelf doen, dat kan niet op afstand. Deze kan het recht geven op gratis experia wifi punten. Als je geen draden wilt trekken kun je kiezen voor de betaalde draadloze versie, dezelfde kwaliteit als die van tp link, alleen goedkoper en met ondersteuning van kpn.


Als je de KPN Thuis app op je slimfoon installeert kun je bij Service kiezen voor Verbeter je wifi. Daarmee voer je een paar Wi-Fi metingen uit op verschillende plekken in je woning. Als dat niet voldoende is kom je wellicht in aanmerking voor twee gratis Experia WiFi's en dan helpt de app je om die bestellen.


ik ben meteen wifie meting bezig maar de 2e meting blijft steken op mijn telefoon

 


Je bedoelt de WiFi manager? Je bent bij de 2e meting nog wel verbonden met de WiFi? Of heb je ook een ander apparaat geprobeerd?