Skip to main content

Na meerdere malen contact met kpn gezocht te hebben over de slechte wifi  modem is meerdere malen gereset en wat ze achter hun computer kunnen doen maar geen verbetering. En dat terwijl de modem 10 van hun kamers af zijn de wifi bar slecht is dat me kinderen slecht hun online lessen kunnen volgen hoor je als volgt dat je superwifi maar moet aanschaffen en dat dan alles opgelost. Kost maar 199 euro of een duurder abonnement.  Er was een periode dat de wifi oke was hebben meerdere mensen dit? Ik ben maar moeder alleen en vindt het allemaal een hoop geld en een duurder abonnement is ook geen optie. Iemand nog tips of adviezen?

Hoi @Mama333, welkom hier. 

De WiFi kan dus stukken beter. Dat is wel heel erg balen. Je hebt hierover al contact gehad, maar heeft nog niet tot een oplossing geleid. Ik verwacht dat je dan ook al de tips voor trage WiFi hebt doorlopen. Want ik ben wel heel benieuwd wat er uit de WiFi manager is gekomen. 


Hallo Bart_Z,

 

Ik kon zelf niet eens meten met de wifi manager zo slecht is het. Modem staat schuin weg 6 meter van de kamer door een dunne muur heen en nog geen 10 meter via de deur. Ze hebben van alles gedaan zeggen ze en dat het beter moet zijn. Van de week zelf geprobeerd met bellen met de mentor maar is geen doen heb het gesprek niet kunnen volgen.  Ik vindt het gewoon raar dat het wel een periode goed was en nu slecht en dat ik dan of een duurder abonnement moet aanschaffen of wifi versterkers.  Maar dat is voor mij helaas niet te doen financieel.  Maar erg vervelend dit.


Het was goed, dit kan helaas zo ineens veranderen. WiFi is namelijk een signaal dat door de lucht gaat. Dit kan verstoord worden door factoren waar jij en ik geen invloed op hebben. Dit kan ook bij de buren zijn. Dus het kan zijn dat daar iets veranderd is waardoor jij er nu last van hebt. Vaak valt het echter wel heel goed te verbeteren. Wat ik je wil aanraden is om de WiFi manager nog eens door te lopen op een plek waar de wifi nog te gebruiken is, maar wel slechter wordt. Zou je dan jouw profiel ook willen voorzien van gegevens. Hoor ik van je als je dat gedaan hebt en de manager nogmaals hebt doorlopen.