Skip to main content

al bijna 18 jaar een contract bij kpn

meerdere keren mijn wifi via mijn kpn laten verbeteren.

werkt voor geen meter.mijn kinderen hebben online les maar verbinding valt weg en moeten via 4g wat niet altijd werkt.

buiten geen bereik met wifi.

wil een een goede wifi versterker kost het gelijk geld.

krijg je een gratis wifi versterker werkt voor geen meter

 

wordt je nu opnieuw lid dan krijg je wel goede wifi versterkers.

maar wij als al vaste jaren klanten worden de prijzen van de abbonemten alleen maar hoger

 

wat doen jullie uberhoudt voor klanten die al  jaren gebruik maken van kpn.

alles is duurder geworden elke keer verhoging van maandelijke abbonementen 

betaal bijna 100 euro inmiddels en verschrikkelijke slechte wifi

routers die verouderd zijn maar als je erover belt zeggen ze zolang die werkt geen nieuwe

 

we zijn bijna genoodzaakt om over te stappen naar ziggo

abbonement goedkoper en krijg je gratis goede wifi versterkers.

 

wat is een nog oplossing voordat wij anders gaan over stappen??

 

 

 

Klopt het dat je in een buitengebied woont neem voor de zekerheid  onderstaande link eens door en voer de wifimanager ook eens uit.

 

 

https://www.kpn.com/beleef/blog/wifi-doet-het-niet-maak-je-wifi-weer-super.htm

 


WiFi check vaak genoeg gedaan 

 


Bij slecht Wi-Fi krijg je van kpn Wi-Fi versterkers. Die werken uitstekend.  Heb je die al?


Ja die zwarte 

werken voor geen meter

nog steeds slechte WiFi 

zeer traag 

hebben denk ik nog oude modum

maar vind sowieso dat ze voor bestaande klanten weinig doen

alleen als je nieuw abonnement afsluit krijg je de goede witte WiFi versterkers Twv 199 euro

betaal 100 in de maand en kreeg net weer bericht dat de maandelijkse kosten weer omhoog gaan bij kpn 

ben er wel beetje klaar mee

ga kijken wat andere providers doen en kosten


Er van uitgaande dat er voldoende snelheid bij jou binnenkomt kan jij prima Wi-Fi hebben.  Dus wat is je snelheid op jouw adres als je meet met een bekabelde pc of laptop?


Heb al zoveel geprobeerd en getest

en ook al komt er zoveel snelheid binnen we ervaren al weken problemen alleen deed ik er niks mee tot dat ik er zo zat van was en dit forum tegen kwam want ik wou gewoon een e-mail sturen naar klantenservice maar ja die kun je nergens meer vinden

en ik baal ervan dat ze af en toe niet eens bestaande klanten voorzien van wat nieuws zodat ook die betere technologie heeft

de modem van ons telt al jaren 

 


Hoe kom ik nu in contact met klantenservice 


0800-0402 gratis nummer van de klantenservice.  


Ja die zwarte 

werken voor geen meter

De SuperWiFi's werken niks beter. Dus vergeet dat.


Welke snelheid haalt u op een bekabeld aangesloten pc of laptop?

Waar staan de Experia WiFi's? 

U heeft het over "routers", ik hoop dat u er maar 1 heeft? Toch? Welk model?


Hallo @meppel2021, welkom op ons forum! Wij snappen dat een goede wifi verbinding belangrijk is, helemaal in deze tijd. Juist daarom hebben wij de Wifi Manager ontwikkeld. Wifi is een draadloos signaal en daardoor erg afhankelijk van omgevingsfactoren. Dit maakt het voor ons lastig om op afstand te helpen bij wifi problemen. De Wifi Manager kan hier wel bij helpen. De Wifi Manager zal je vragen een aantal metingen op verschillende locaties uit te voeren. Hierna komt deze met een passende oplossing. Voor het beste resultaat doorloop je de Wifi Manager twee keer achter elkaar. Haal je na de tweede keer nog steeds onder de 20 Mbps, dan krijg je van ons gratis Experia Wifi of een gratis wifi monteur aangeboden.

Om met je mee te kunnen kijken, ontvang ik graag screenshots van het resultaat van de Wifi Manager. Ik ontvang graag een screenshot van beide keren dat je de Wifi Manager doorloopt. Daarnaast wil ik je ook nog vragen om de vragen van Nick83 te beantwoorden.


We werken hier met telefoons en tablets geen pc

Ze zwarte extra WiFi van kpn hadden we beneden staan vlakbij de router

wil je boven WiFi dan moet je dus al bekabeld naar boven gaan

hebben 1 router inhuis


Bedankt voor de toelichting. Zou je de Wifi Manager nog twee keer willen doorlopen en van beide keren een screenshot van het resultaat willen plaatsen?


 


Tweede keer wil niet krijg dit in beeld


Echt heb helemaal de balen ervan

1 stap uit huis en geen WiFi meer

bovenverdieping helemaal geen bereik haast en slaat meteen op 4 g


Ziet je netwerk eruit zoals ik hier onder heb beschreven?


Ja 


En je hebt 2 zwarte Wi-Fi versterkers van KPN?


Inmiddels niet meer in gebruik

wifi werd er alleen maar slechter vab


Wat mij betreft gaan we stap voor stap er voor zorgen dat je goed Wi-Fi hebt. Als je  tijd en zin hebt. Welk type modem heb je en wat is er allemaal aangesloten op het modem qua randapparatuur? Gebruik je draadloze verbindingssets?