Wij zijn onlangs over gestapt naar KPN en ik heb er enorm spijt van. We hebben dagelijks problemen met de wifi waarbij een of meerdere apparaten geen verbinden meer krijgen met de wifi. Ik moet dagelijks mijn router opnieuw opstarten ondanks twee super-wifi punten. Een klantenservice bereiken is geen optie want je wordt tegen gehouden door chatbots etcetera, of je kan een afspraak maken voor over 4 dagen!!
Is het alleen de WiFi wat problemen geeft of werkt een bekabelde pc of laptop ook niet? Heb je tv van kpn en werkt dat wel goed?
Ik ga niet aan de kabel zitten als ik betaal voor wifi natuurlijk! Het hoort gewoon te werken! Tv werkt wel maar geeft ook wel eens verbindingsproblemen aan
Ik ga niet aan de kabel zitten als ik betaal voor wifi natuurlijk! Het hoort gewoon te werken! Tv werkt wel maar geeft ook wel eens verbindingsproblemen aan
Kunt u aangeven welke apparaten geen verbinding meer hebben?
Mobiel/Tablet/andere slimme apparaten?
Mobiel, laptop en tablets vallen wegÂ
Maar u betaalt niet voor wifi. U betaalt voor een verbinding tot en met met het modem. Daarom mijn vraag om er achter te komen of het een wifi probleem is of dat de hele verbinding niet goed is.
Gebruikt u dit soort dingen?
Â
Nee, ik heb alleen twee super wifi punten van KPN zelf, een router en 2 tv kastjes.
Nee, ik heb alleen twee super wifi punten van KPN zelf, een router en 2 tv kastjes.
Is het vandaag al voorgekomen, en wat zou de aanleiding kunnen zijn?
Krijgen alle apparaten in uw netwerk een IP via DHCP?
Â
U gebruikt alleen de KNP box of ook een eigen router?
Â
Hoi ​
We hebben hier een handig artikel over!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.