Skip to main content

Buiten dat er dus een storing is met de interactieve tv. 

loopt het internet ook niet. wordt er regelmatig uit gegooid. en bovendien is het ontvangst ook beneden peil. 

Wordt er wel een beetje gestoord van. 

probeer in te loggen op het internet via je IP adres, admin, het ww zou achter op de modem moeten staan, daarin kun je kijken of de kanalen storen, heb zelf ook last van slecht signaal kpn doet hier niet veel tegen, en pas op met vragen naar monteur, hebben wij ook gedaan onder het mom ‘’het gaat u niets kosten’’ het is nog steeds niet opgelost, we weten inmiddels dat het signaal niet eens volledig de woonkamer bereikt vanuit de meterkast, en er zijn alsnog kosten doorheengedrukt…. je kunt ook de boosters als je die hebt proberen te verplaatsten todat je beter signaal hebt, meestal werken booster beter midden in een kamer en direct boven elkaar bij meerdere verdiepingen, ik vind ze zelf nog al waardeloos als je het mij vraagt, maar zonder zou het signaal nog slechter zijn hier 😕 er zijn zelfs mensen waarbij de boosters beter werken vanuit het prieel buiten O.o


Beste @SH Ockeloen,

Welke merk en type modem heb je, branden alle lampjes groen? En welke verbinding heb je in huis:

  • Glasvezel
  • Koperaansluiting

Glasvezel:

Kun je eens dat glasvezelkastje eens stroomloos maken voor 10 seconden, als die glasvezelkastje helemaal is opgestart, daarna de modem uitzetten (stroomloos) en na 30 seconden weer aanzetten, daarna wachten dat alle lampjes weer groen branden.

Koper:

De modem uitzetten (stroomloos) en na 30 seconden weer aanzetten, daarna wachten dat alle lampjes weer groen branden.

 

Ik hoop dat je hiermee wat kunt.


Hi @SH Ockeloen en welkom op het forum! 

Ik zie dat je al wat tips hebt gehad. Mochten die nog niet hebben geholpen, doorloop dan ook de Wifi Manager
Die past je wifi instellingen voor je aan en komt ook met een eindresultaat dat moet helpen. 

Mocht hij bijvoorbeeld wifi versterkers aanraden, dan kun je deze bestellen. Als ze toch niet naar wens werken dan kunnen ze binnen 14 dagen geretourneerd worden. 🙂 Neem hier dan wel de retourinstructie goed voor door. 

Ons artikel over het oplossen van trage en wegvallende wifi kan ook helpen om het één en ander te verbeteren. Hopelijk lukt het zo wel!