Skip to main content

Wat een ellende…na jaren ziggo begin maart overgestapt naar KPN.

Slechte WiFi, maar ook valt het geluid vaak uit op de televisie en moet t modem gereset worden, zenders haperen en als je m op pauze zet doet ie niks meer erna. 
 

zodra het kan stap ik weer over….:(

Ik herken deze klachten totaal niet, buiten de kinderziektes die er zijn bij TV+ maar daar is bijna iedere week een Product Update om ze te verhelpen. In de basis werkt echter alles naar behoren en mijn internetverbinding is van hoge kwaliteit inclusief mijn draadloze netwerk.

Vertel eens wat meer over je internetverbinding en hoe je netwerk thuis is ingericht. Welk modem? Waarschijnlijk Box12. Superwifi? Bekabeling? Draadloos netwerk en configuratie hiervan?
 


Heb je een glasvezel aansluiting of koper en welk modem gebruik je 


Dat klinkt als een behoorlijke valse start bij KPN Melissa, dat is natuurlijk niet de bedoeling. Je kan de probleemoplosser voor iTV doorlopen om te kijken of je daarmee de problemen kan verhelpen. We hebben ook de Wifi Manager online staan waarmee je het signaal kan optimaliseren. Neem ook gerust even een kijkje in de kennisbank voor internet van KPN voor meer tips en informatie!