Skip to main content

Ik heb sinds 2 maanden slechte wifi waar maar 3 % van het abonnement geleverd wordt.

Na meermaals bellen en alles meerdere keren resetten blijft het resultaat slechte wifi. uiteindelijk afgesproken dat er een monteur contact op zal nemen, maar ook dit is niet gebeurd. Ik verwacht dat dit opgelost word en anders de factuur naar rato bijgesteld.

Het weekend zelfs zonder internet moeten stellen omdat er iets aangepast was aan de glasvezel. Ik vind KPN erg slecht met het oplossen van storingen.

Dag @ArjanEe je betaalt voor een bekabelde verbinding.  Niet voor wifi want dat gaat door de lucht en is gevoelig voor omgevingsfactoren.  Dat is bij iedere provider hetzelfde. We kunnen je wel tips geven hoe je dat kan verbeteren. Welk type modem heb je en gebruik je wifi versterkers?


Het punt is dat de verbinding niet stabiel is en regelmatig wegvalt. Snelheidstest komt regelmatig niet boven 30 MB wat erg slecht is.

Aan het modem zitten 2 superwifi punten die blijkbaar niet herkend worden. Branden nu ook geel boven.

Verder is het ook dat het eerste jaar alles prima heeft gewerkt en na aanpassingen bij KPN de verbinding steeds slechter werd. Hier moesten we maar mee level was toen de booschap.

 


Dit is de reclame die al tijden op jullie site staat

 


Natuurlijk is dat bij jou ook mogelijk.  Ik wil wel met je meekijken als je dat wil. Laat get maar weten. 


Ik ben al sinds het weekend niks anders aan het doen als mensen van de service mee laten kijken. Dat is waarom ik een telefoontje van een service monteur verwacht.

Bij het sluiten van het contract is alles door een installateur gedaan met een significant hogere rekening dan verwacht, maar dan zal het wel allemaal werken.

Als het dus niet werkt houdt de service dus op. Wat kan ik nog doen om uit deze cirkel te komen en het product te krijgen waar ik voor betaal?

Begin me wel erg te irriteren aan de slechte service van KPN


Ok op het forum helpen klanten elkaar.  Vaak mensen met veel kennis en ervaring.  Als jij meer vertrouwen hebt in iemand die alles van een script afleest is dat natuurlijk prima. 


Hi @ArjanEe en welkom op het forum! Is het telefonisch inmiddels gelukt? Zo niet,

Welk type modem heb je en gebruik je wifi versterkers?

Dan ben ik hier ook benieuwd naar, en ook naar de bevindingen van de monteur. Mocht het al opgelost zijn, dan ben ik benieuwd naar wat de oplossing bleek te zijn!Â