Skip to main content

Het verbaast mij dat ik het volledige bedrag hebben moeten betalen betreffende de factuur januari. Ik heb de gehele maand december en een stuk januari slechte WiFi gehad. Om dan als tegemoetkoming een film kado te geven vind ik vrij summier. 

Ik hoop dat u mij op een andere klant vriendelijke manier gaat tegemoetkomen. Met vriendelijke groet, 

Yvonne Swolfs-van Grimbergen 

Welkom op ons forum, @Yvonne Swolfs. Ik vind het jammer om te lezen dat je in december een slechte wifi verbinding hebt ervaren. Ik moet je alleen wel teleurstellen: ik kan je hiervoor geen compensatie bieden. Wifi is een draadloos signaal en daarmee gevoelig voor omgevingsfactoren en storingsbronnen. De werking van wifi is dus afhankelijk van jouw omgeving. Het is hierom lastig om te garanderen. Wanneer er problemen met jouw wifi verbinding zijn, dan willen we je hier natuurlijk bij helpen. We hebben hiervoor de Wifi Manager ontwikkeld, een tool die je helpt het beste uit jouw wifi verbinding te halen. Ik kan je alleen geen compensatie bieden voor de periode dat je problemen hebt ervaren, sorry.