Hallo,
Onze wifi is gemiddeld 23 uur en 55 minuten per dag helemaal top, maar helaas bij de andere 5 minuten valt de hele dag door de wifi met vlagen helemaal weg en zonder vast patroon of tijdsduur per keer.
Nu heb ik zojuist de wifi manager erop losgelaten maar zoals ik al bij het vriendelijke vrouwtje van de klantenservice had voorspeld is de wifi inderdaad niet slecht ten tijde van de meting.
En de dames en heren van de klantenservice kunnen er niets aan doen hoor maar als het antwoord op een probleem dat niet op het lijstje staat wat ze van kpn hebben gekregen is het DRAMA om iets opgelost te krijgen.
De oplossing.... Een monteur... Die wellicht tegen hetzelfde probleem aanloopt als de wifi manager ten tijde van zijn meting maar die je dan wel even zelf mag betalen als bijvoorbeeld een van je buren hun internet frequentie die van jou onderbreekt want daar heeft kpn geen schuld aan... Nee het is mijn schuld dat de kwaliteit van de diensten van kpn blijkbaar zo gevoelig is voor invloeden van buitenaf. Excuses voor mijn taalgebruik maar WTF... Ik ben al jaren klant voor een slordige 150 euro aan kpn producten per maand en als er dan iets mis is met de diensten van kpn moet je de monteur ook nog zelf betalen 😕🤨😡🤬. I
Ik ben zelf ook een monteur in de buitendienst maar bij ons vallen zulke dingen onder SERVICE.
Dat moest me even van het hart 😔
Maar iemand de oplossing uit eigen ervaring of een monteur van kpn die wel probleemoplossend, servicegericht en hopelijk gratis online raad kan geven wat te doen?