Skip to main content
Beantwoord

Slechte wifi / klantenservice

Hallo,

Onze wifi is gemiddeld 23 uur en 55 minuten per dag helemaal top, maar helaas bij de andere 5 minuten valt de hele dag door de wifi met vlagen helemaal weg en zonder vast patroon of tijdsduur per keer.

Nu heb ik zojuist de wifi manager erop losgelaten maar zoals ik al bij het vriendelijke vrouwtje van de klantenservice had voorspeld is de wifi inderdaad niet slecht ten tijde van de meting. 

En de dames en heren van de klantenservice kunnen er niets aan doen hoor maar als het antwoord op een probleem dat niet op het lijstje staat wat ze van kpn hebben gekregen is het DRAMA om iets opgelost te krijgen.

De oplossing.... Een monteur... Die wellicht tegen hetzelfde probleem aanloopt als de wifi manager ten tijde van zijn meting maar die je dan wel even zelf mag betalen als bijvoorbeeld een van je buren hun internet frequentie die van jou onderbreekt want daar heeft kpn geen schuld aan... Nee het is mijn schuld dat de kwaliteit van de diensten van kpn blijkbaar zo gevoelig is voor invloeden van buitenaf. Excuses voor mijn taalgebruik maar WTF... Ik ben al jaren klant voor een slordige 150 euro aan kpn producten per maand en als er dan iets mis is met de diensten van kpn moet je de monteur ook nog zelf betalen 😕🤨😡🤬. I

Ik ben zelf ook een monteur in de buitendienst maar bij ons vallen zulke dingen onder SERVICE.

Dat moest me even van het hart 😔

Maar iemand de oplossing uit eigen ervaring of een monteur van kpn die wel probleemoplossend, servicegericht en hopelijk gratis online raad kan geven wat te doen? 

Beste antwoord door Denise van KPN

Welkom op ons forum, @Carphunter82, leuk dat je ons hebt gevonden. Fijn om te lezen dat je een groot gedeelte van de tijd tevreden bent over jouw wifi verbinding. Alleen jammer dat je toch nog enkel problemen ervaart. Ik begrijp dat je hiervoor al de Wifi Manager hebt geprobeerd en ook telefonisch contact met ons hebt opgenomen voor een oplossing. Beide hebben niet mogen baten, helaas.

Nu is het zo dat de Wifi Manager echt de beste manier is om jouw wifi verbinding te verbeteren. De Wifi Manager kan namelijk op locatie metingen uitvoeren en aan de hand hiervan met een oplossing komen. Voor het beste resultaat doorloop je de Wifi Manager ook twee keer direct achter elkaar aan. Is jouw verbinding daarna nog ondermaats, dan krijg je van ons een gratis oplossing aangeboden. Dit kan gratis Experia Wifi of een gratis monteur zijn. Als uit de Wifi Manager blijkt dat jouw wifi verbinding in orde is en je toch problemen ervaart, dan kan je een betaalde servicemonteur langs laten komen. Deze monteur komt voor € 60,00 45 minuten langs om jouw wifi te verbeteren. Als uiteindelijk blijkt dat het probleem in het KPN domein zit, dan heeft de KPN monteur de mogelijkheid om deze kosten kwijt te schelden. Mocht blijken dat het probleem bij jou thuis zit, dan worden de kosten in rekening gebracht. Uiteraard gaat alles in goed overleg met de monteur.

Nu kan ik me voorstellen dat je denkt: maar jullie zijn toch verantwoordelijk voor mijn wifi verbinding? Wij snappen het belang van een goede wifi verbinding, helemaal in deze tijd. Maar wifi is en blijft een draadloos signaal dat erg afhankelijk is van omgevingsfactoren en storingsbronnen. Zo kan de bouw van jouw huis (isolaties materiaal in de muren en op de vloeren), apparatuur dat jij in huis hebt (magnetron, aquarium, babyfoon, etc.), maar ook het wifi netwerk van jouw buren van invloed zijn op de werking van jouw wifi netwerk. Op alle deze dingen hebben wij geen invloed, wat het erg lastig maakt om wifi te garanderen.

Bekijk origineel
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

24 reacties

Denise van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18
  • Moderator
  • 7726 reacties
  • Antwoord
  • 19 mei 2021

Welkom op ons forum, @Carphunter82, leuk dat je ons hebt gevonden. Fijn om te lezen dat je een groot gedeelte van de tijd tevreden bent over jouw wifi verbinding. Alleen jammer dat je toch nog enkel problemen ervaart. Ik begrijp dat je hiervoor al de Wifi Manager hebt geprobeerd en ook telefonisch contact met ons hebt opgenomen voor een oplossing. Beide hebben niet mogen baten, helaas.

Nu is het zo dat de Wifi Manager echt de beste manier is om jouw wifi verbinding te verbeteren. De Wifi Manager kan namelijk op locatie metingen uitvoeren en aan de hand hiervan met een oplossing komen. Voor het beste resultaat doorloop je de Wifi Manager ook twee keer direct achter elkaar aan. Is jouw verbinding daarna nog ondermaats, dan krijg je van ons een gratis oplossing aangeboden. Dit kan gratis Experia Wifi of een gratis monteur zijn. Als uit de Wifi Manager blijkt dat jouw wifi verbinding in orde is en je toch problemen ervaart, dan kan je een betaalde servicemonteur langs laten komen. Deze monteur komt voor € 60,00 45 minuten langs om jouw wifi te verbeteren. Als uiteindelijk blijkt dat het probleem in het KPN domein zit, dan heeft de KPN monteur de mogelijkheid om deze kosten kwijt te schelden. Mocht blijken dat het probleem bij jou thuis zit, dan worden de kosten in rekening gebracht. Uiteraard gaat alles in goed overleg met de monteur.

Nu kan ik me voorstellen dat je denkt: maar jullie zijn toch verantwoordelijk voor mijn wifi verbinding? Wij snappen het belang van een goede wifi verbinding, helemaal in deze tijd. Maar wifi is en blijft een draadloos signaal dat erg afhankelijk is van omgevingsfactoren en storingsbronnen. Zo kan de bouw van jouw huis (isolaties materiaal in de muren en op de vloeren), apparatuur dat jij in huis hebt (magnetron, aquarium, babyfoon, etc.), maar ook het wifi netwerk van jouw buren van invloed zijn op de werking van jouw wifi netwerk. Op alle deze dingen hebben wij geen invloed, wat het erg lastig maakt om wifi te garanderen.

• Auteur
  • Topper
  • 11 reacties
  • 19 mei 2021

Hoi Denise,

Bedankt voor je reactie maar dat is dus precies wat ik omschrijf...mijn wifi is in huis is top, bij de wifimananager geeft ie 120 aan. Alleen valt het regelmatig helemaal weg voor een paar seconden en soms wat langer. Wat ervoor zorgt dat de hele avond door o.a. het beeld stilvalt. Aan de wifi manager heb ik dus helemaal niks tenzij ik bij zeer grote toeval de manager een keer laat lopen als de wifi een keer wat langer wegvalt. 

Voor wat de rest van je verhaal betreft zeg ik onzin... (in ons geval dan) Het heeft JAREN zonder problemen gewerkt en we hebben de laatste maanden geen nieuwe apparatuur o.i.d. gekocht. De buren hebben ook alletwee al hetzelfde netwerk. 

Jullie hebben al aangeven dat alles goed binnenkomt bij ons dus die monteur moet ik dan laten komen voor wat? Om te vertellen dat het waarschijnlijk aan de magnetron van m'n overbuurman ligt...Ik ben zelf ook monteur in de buitendienst en kan altijd wel wat verzinnen dat het aan de klant ligt maar het bedrijf waar ik werk geeft liever goede service zodat de klanten nog een keer bij ons terugkomen en toch zeker niet naar de concurrentie gaan! (Verdien je veel meer mee op de lange termijn)

Bovendien als ik de foutcode Google staat het internet BOL van mensen met soortgelijke klachten... Alleen al van de laatste tijd! 

Maar ik ondertussen heb ik alles al 1 of meerdere gereset en terug naar de fabrieksinstellingen gezet...tevergeefs helaas en we zijn er wel een beetje klaar mee ondertussen dus we gaan maar oriënteren wat de concurrentie te bieden heeft want met kpn gaan we er niet uitkomen ben ik bang. Nogmaals gewoon belachelijk om geld te vragen voor zo'n serviceklusje... We hebben hier (nog) alles van kpn... Thuis en 3 mobiele abonnementen en al JAREN dus een beetje service lijkt me dan niet teveel gevraagd. Jammer maar helaas. 

Toch bedankt voor je reactie...al was die hetzelfde als van de klantenservice dames en heb ik daar dus niets aan. 

Mvg D. 

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+19
  • Superuser
  • 22048 reacties
  • 19 mei 2021

Heb je bekabeld ook uitval of is het alleen Wi-Fi?

• Auteur
  • Topper
  • 11 reacties
  • 19 mei 2021

Hoi Joep, 

Kpn komt bij ons binnen in de meterkast aan de andere kant van het huis dus met kpn ben ik gebonden aan een draadloos netwerk. Wel getest met bekabeling rechtstreeks een paar maanden geleden en dan is het prima maar wel lastig met kabels over de vloer en deuren die niet meer dicht kunnen. Draadloos heeft het jaren zonder problemen gedraaid.

Dus in het kort... Alleen WiFi 😉

Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+24
  • Wijsgeer
  • 39483 reacties
  • 19 mei 2021

Dan denk ik dat je toch op 1 of andere manier die kabel netjes zal moeten weg werken. Kan die niet via de kruipruimte ofzo?

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+19
  • Superuser
  • 22048 reacties
  • 19 mei 2021

Helder! Je hebt al door dat ik daar geen fan van ben :wink: maar goed er moet dus iets zijn waardoor de Wi-Fi uitvalt. Is dat alleen met de tv het geval of ook op mobiele apparaten? Welk modem heb je? Je gebruikt toch geen draadloze verbindingsets of andere apparatuur die data versturen via het electriciteitsnetwerk?

• Auteur
  • Topper
  • 11 reacties
  • 19 mei 2021

Hahaha... Geloof me... Ik had het nu ook liever bekabeld gehad. Aan de andere kant heeft het altijd prima gewerkt. 

Wel draadloze verbindingssets maar deze update ik regelmatig en de lampjes zijn gewoon wit. Maar op mobiele apparaten hebben we hetzelfde probleem dus ligt het niet aan de verbindingsset. 

Modem is de experiabox V10... Ik begrijp van kpn dat deze nog prima zou moeten zijn. 

• Auteur
  • Topper
  • 11 reacties
  • 19 mei 2021

@ nick83

Wel een kruipruimte maar er ligt overal vloerverwarming met tegels enik moet ook naar boven voor de tweede ontvanger en dan heb ik met mijn mobiele apparaten nog steeds problemen. Buiten dat heeft het altijd buitengewoon goed gewerkt. En beneden en boven heb ik wel coaxaansluitingen dus is het dan minder moeite om naar de concurrent te gaan. 

• Auteur
  • Topper
  • 11 reacties
  • 19 mei 2021

Wat zou een monteur hier nog voor mij kunnen betekenen dan denken jullie?

Zijn er geen andere frequenties die ikzelf in mijn modem aan zou kunnen passen ofzoiets dan?

Dat is het ook met de klantenservice, (en niks ten nadele van de meestal vriendelijke dames) ze kunnen je alleen maar de hele tijd zeggen dat je vanalles moet resetten of terug naar de fabrieksinstellingen moet zetten maar als dat bij eerdere contacten al niet heeft gewerkt ben ik daar wel een keer klaar mee... Buiten het feit dat ik de meeste van die dingen zelf al had gedaan voor ik contact opnam met de klantenservice.

Beter dan een keer doorverbonden worden met iemand die de stappen niet van een beeldscherm afleest en dat die dan met jou bijvoorbeeld de frequenties in de modem ff aanpast

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+19
  • Superuser
  • 22048 reacties
  • 19 mei 2021

Ik denk dat een monteur niets voor je kan doen zolang je de draadloze verbindingsets gebruikt. Er zijn heel veel problemen met de draadloze verbindingsets.  Ze kunnen slecht tegen ledverlichting,  dimmers   telefoonopladers en zonnepanelen.  En dat hoeft niet eens bij jou te zijn.  Kan ook bij de buren. Het electriciteitsnetwerk stopt immers niet bij de voordeur.  Met de dvs 1200 maak je nog een kans maar garantie heb je niet. Sorry dat ik geen beter nieuws voor je heb.

• Auteur
  • Topper
  • 11 reacties
  • 19 mei 2021

Die heb ik inderdaad ja en doen ook al jaren prima hun werk maar dat heeft toch niets te maken met de wifi op mijn telefoon e.d.? 

NHendriks
Superuser
Forum|alt.badge.img+11
  • Superuser
  • 2978 reacties
  • 19 mei 2021

Als er wel overal coax ligt dan is het vaak ook mogelijk om die eruit te trekken en met die coax gelijk een UTP mee te trekken. Dit doe ik regelmatig bij een installatie. Dat zou het probleem van haperende tv al op moeten lossen.

Wat wifi betreft die er plots mee ophoudt, het kan zo zijn dat er toch iets veranderd is in de omgeving waar jij zelf geen idee van hebt, de buren die bijvoorbeeld een nieuwe magnetron gekocht hebben (om maar een voorbeeldje te noemen). Hetzelfde geldt voor DVS, als er bij de buren iets veranderd in het stroomnet kun jij hier hinder aan ondervinden. Een van de redenen waarom ik geen fan ben van dergelijke ‘oplossingen’.

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+19
  • Superuser
  • 22048 reacties
  • 19 mei 2021

We zien hier de vreemdste problem en die door de dvs veroorzaakt kan worden. Maar ga een keertje testen.  Verwijder ze een dag en kijk of je dan nog uitval hebt.

• Auteur
  • Topper
  • 11 reacties
  • 19 mei 2021

Hoi N. 

De coax komt bij mij binnen in mijn huiskamer en zit dus niet in mijn meterkast. De kabel naar boven is door de vorige bewoners zelf aangelegd en er is geen beweging in te krijgen. Buiten dat wil ik de coax gewoon behouden voor gevallen als deze.

Want mede aan de hand van jouw bericht moet ik concluderen dat het gewoon niet goed gaat komen met de kpn verbinding. 

Bedankt voor je reactie! 

Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+24
  • Wijsgeer
  • 39483 reacties
  • 19 mei 2021

Wat wil je met die coax? Overstappen op Ziggo? Dan krijg je niet eens een 2de ontvanger. Moet je de tv via CI+ module aansluiten, waarmee je niet terug kunt kijken, geen tv gids en geen toegang hebt tot de opnames. Dat moet allemaal via de app op de telefoon. Via chromecast. En via WiFi waarvan je weet dat da flut werkt. Die coax kabels in huis is alleen voor live tv. Verder niets. Daar geen geen internet over, en geen uitgesteld tv kijken. 

• Auteur
  • Topper
  • 11 reacties
  • 19 mei 2021

Luister... Ik zou graag bij kpn blijven maar er komt geen degelijke oplossing en zo blijf ik geen tv kijken. Vanavond zeker al een keer of 12 uitval gehad waarvan 2x meer als 2 minuten, dat is behoorlijk irritant als dat dagelijks gebeurt.

Maar toch bedankt voor je info en hulp!

Dat geld ook voor de anderen die hebben gereageerd 👍🏻

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+19
  • Superuser
  • 22048 reacties
  • 19 mei 2021

Het probleem lijkt echt in de dvs's te zitten en daar kan KPN niets aan doen. Er is echt iets  op het electriciteitsnetwerk gekomen wat die storingen geeft. Heb je devolocockpit al geprobeerd? Die vindt je op de site van Devolo. 

• 0 reacties
  • 20 mei 2021

Er is wel een degelijke oplossing, maar daarwil je niet aan, kabels trekken.

Je zegt dat het niet kan, waar een wil is is een weg.

• 1981 reacties
  • 20 mei 2021
Nick83 schreef:

Wat wil je met die coax? Overstappen op Ziggo? Dan krijg je niet eens een 2de ontvanger. Moet je de tv via CI+ module aansluiten, waarmee je niet terug kunt kijken, geen tv gids en geen toegang hebt tot de opnames. Dat moet allemaal via de app op de telefoon. Via chromecast. En via WiFi waarvan je weet dat da flut werkt. Die coax kabels in huis is alleen voor live tv. Verder niets. Daar geen geen internet over, en geen uitgesteld tv kijken. 

Niet helemaal correct, in fziggo gebied is de Ci+ interactief je kunt hiermee tot 7 dagen terugkijken op een aantal zenders (geen rtl) , maar ook Movies en Series kijken als je abbo hebt daarop. Maar ook live TV pauzeren. In fupc gebied werkt dat allemaal inderdaad niet daar is het alleen voor live tv kijken. Indien je gebruik maakt van de Ci+ dan werkt de tv gids van de tv zelf ook hartstikke goed.

Opnemen is mogelijk, bij een tv met 1 tuner kun je alleen het bekeken programma opnemen. Bij een tv met 2 tuners kun je op de ene tv kijken en de andere opnemen. Maar wie neemt er nu nog op? Wij hebben daar geen eens tijd/behoefte aan.

Ziggo app werkt echt wel grandioos. Een app die goed in elkaar zit en waar je alles mee kunt. Werkt op Android. En is op elke Android based apparaat te bekijken. Super ideaal voor de overige tv's op de kamers zonder extra gedoe qua kabels trekken. Alleen zorgen dat je wifi in orde is. Daarnaast hebben de meesten toch wel Videoland, Netflix enz. Dus wat moet er nog meer? 

• Auteur
  • Topper
  • 11 reacties
  • 21 mei 2021

Ok... Ik begrijp dat de devolo's niet de betrouwbaarste dingen zijn al heb ik er in jaren geen problemen mee gehad. Dat er dan iets op het stroomnet bijkomt wat dat zou kunnen veroorzaken geloof ik dan nu best... Maar dat verklaart toch niet dat onze telefoons tablets en laptop ook wifi uitval hebben, die hebben niets met de devolo's van doen of zie ik dat verkeerd? 

NHendriks
Superuser
Forum|alt.badge.img+11
  • Superuser
  • 2978 reacties
  • 21 mei 2021
Carphunter82 schreef:

Hoi N. 

De coax komt bij mij binnen in mijn huiskamer en zit dus niet in mijn meterkast. De kabel naar boven is door de vorige bewoners zelf aangelegd en er is geen beweging in te krijgen. Buiten dat wil ik de coax gewoon behouden voor gevallen als deze.

Want mede aan de hand van jouw bericht moet ik concluderen dat het gewoon niet goed gaat komen met de kpn verbinding. 

Bedankt voor je reactie! 

Er is niks mis met de KPN verbinding, het zijn de draadloze verbindingssets die storingen veroorzaken. 

Carphunter82 schreef:

Luister... Ik zou graag bij kpn blijven maar er komt geen degelijke oplossing en zo blijf ik geen tv kijken. Vanavond zeker al een keer of 12 uitval gehad waarvan 2x meer als 2 minuten, dat is behoorlijk irritant als dat dagelijks gebeurt.

Je geeft aan dat er geen oplossingen geboden worden maar die worden er wel en dat is toch echt een manier zoeken om kabels te trekken. Ja, we leven in een tijd waar steeds meer draadloos gaat maar omdat iedereen alles draadloos doet is de ether vol en gaat het elkaar alleen maar storen waardoor we terug moeten vallen op bekabelde oplossingen. Devolo's zijn prima te gebruiken voor een computer (al zou ik het zelf nooit doen) maar voor een multicast signaal waar ieder wegvallend datapakket direct zichtbaar is ben ik geen voorstander van die dingen. 

Carphunter82 schreef:

Ok... Ik begrijp dat de devolo's niet de betrouwbaarste dingen zijn al heb ik er in jaren geen problemen mee gehad. Dat er dan iets op het stroomnet bijkomt wat dat zou kunnen veroorzaken geloof ik dan nu best... Maar dat verklaart toch niet dat onze telefoons tablets en laptop ook wifi uitval hebben, die hebben niets met de devolo's van doen of zie ik dat verkeerd? 

Ik heb hier vaker gevallen voorbij zien komen dat Devolo's storing kunnen geven op het hele netwerk. Ik weet niet hoe, ik weet niet waarom maar ik weet wel dat het gebeurd. Bij vrijwel alle gevallen die ik gezien heb waar de Devolo's toch door een kabel vervangen werden verdwenen de problemen als sneeuw voor de zon. Misschien dat ze toch in sommige gevallen tijdelijk een soort netwerklus creëren of iets in die richting, dat zou de problemen best kunnen verklaren.

• Auteur
  • Topper
  • 11 reacties
  • 21 mei 2021

En of ziggo of kpn nou het beste Is... Ze bijten elkaar niet denk ik. Ik ben ook ooit bij ziggo weggegaan omdat ik 30 keer per week mijn modem moest resetten. Ik heb destijds bij kpn navraag gedaan want er kwam geen kpn binnen bij ons. Dan krijg je een gratis monteur die het allemaal aan komt sluiten (blijkbaar heeft deze het dan ook in de verkeerde ruimte aangelegd) en werden de devolo's door kpn zelf als oplossing geboden voor het feit dat ik geen kabels kon trekken. Volgens mij waren er toen zelfs acties als je overstapte dat je die dingen er gratis bijkreeg of met veel korting. 

Mijn conclusie is dan en dat geld voor zowel ziggo als kpn... Zolang het allemaal werkt is het gewoon goed maar als dat niet het geval is kun je bovenop je toch al niet malse abonnementskosten de service zelf betalen. En als je overstapt zorgen ze dat je weer up to date bent en alles werkt. Ik betaal naar mijn mening voor kwaliteit en die die wordt op dit moment niet door kpn geboden... En ik hoef echt niet elke keer als er een nieuwe decoder aangeboden wordt aan nieuwe klanten die ook weer hebben maar als er iets niet goed werkt verwacht ik wel dat ze het oplossen. 

Maar ondertussen is in de afgelopen uren de tv nog niet vastgelopen of heeft nog niet gehapert valt ons op... Ik hoop dat mijn buurman z'n magnetron dan nu overleden is hahaha... Ben ik van het probleem af en hoeven wij (nog) niet over te stappen 

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+19
  • Superuser
  • 22048 reacties
  • 21 mei 2021

Data verstuur je via een utp kabel en niet via een stroomkabel.  Devolo maakte apparaatjes waarmee dat wel zou kunnen. Nu er steeds meer ledverlichting en zonnepanelen komen blijkt dat ze dan niet goed mee werken.  Maar daar hebben heeft Devolo geen antwoord op. Je kunt niet de schuld hiervan bij een provider leggen. Die garanderen een goed netwerk tot en met het modem net zoals een energieleverancier electriciteit garandeert tot en met de meter. Alles wat daarna komt is voor jou. Als jij je wasmachine met een heel dun kabeltje aansluit en er zijn problemen hoef je ook het electriciteitsbedrijf te bellen. Ik snap je probleem wat kabels leggen betreft met vloerverwarming etc. Maar een andere oplossing is er helaas niet. 

• 0 reacties
  • 21 mei 2021
Carphunter82 schreef:

Hoi Denise,

Bedankt voor je reactie maar dat is dus precies wat ik omschrijf...mijn wifi is in huis is top, bij de wifimananager geeft ie 120 aan. Alleen valt het regelmatig helemaal weg voor een paar seconden en soms wat langer. Wat ervoor zorgt dat de hele avond door o.a. het beeld stilvalt. Aan de wifi manager heb ik dus helemaal niks tenzij ik bij zeer grote toeval de manager een keer laat lopen als de wifi een keer wat langer wegvalt. 

Voor wat de rest van je verhaal betreft zeg ik onzin... (in ons geval dan) Het heeft JAREN zonder problemen gewerkt en we hebben de laatste maanden geen nieuwe apparatuur o.i.d. gekocht. De buren hebben ook alletwee al hetzelfde netwerk. 

Jullie hebben al aangeven dat alles goed binnenkomt bij ons dus die monteur moet ik dan laten komen voor wat? Om te vertellen dat het waarschijnlijk aan de magnetron van m'n overbuurman ligt...Ik ben zelf ook monteur in de buitendienst en kan altijd wel wat verzinnen dat het aan de klant ligt maar het bedrijf waar ik werk geeft liever goede service zodat de klanten nog een keer bij ons terugkomen en toch zeker niet naar de concurrentie gaan! (Verdien je veel meer mee op de lange termijn)

Bovendien als ik de foutcode Google staat het internet BOL van mensen met soortgelijke klachten... Alleen al van de laatste tijd! 

Maar ik ondertussen heb ik alles al 1 of meerdere gereset en terug naar de fabrieksinstellingen gezet...tevergeefs helaas en we zijn er wel een beetje klaar mee ondertussen dus we gaan maar oriënteren wat de concurrentie te bieden heeft want met kpn gaan we er niet uitkomen ben ik bang. Nogmaals gewoon belachelijk om geld te vragen voor zo'n serviceklusje... We hebben hier (nog) alles van kpn... Thuis en 3 mobiele abonnementen en al JAREN dus een beetje service lijkt me dan niet teveel gevraagd. Jammer maar helaas. 

Toch bedankt voor je reactie...al was die hetzelfde als van de klantenservice dames en heb ik daar dus niets aan. 

Mvg D. 

Hallo, 

Leuk probleem. Maar een beetje profesionele monteur weet dat hierbij informatie onontbeerlijk is. Wat is je registratie van het moment dat het wegvalt. Ik heb dit eens meegemaakt dat er gewoon een tijdschakelaar tussen zat die de stroom om dat moment uit schakelde.  (Als voorbeeld want dat is duidelijk bij jullie niet het geval). Een beetje niet amateuristische monteur weet dat dit soort klachten eindeloos voorkomen (zoals we via Googel kunnen zien), maar dat de oplossing van het probleem meestal aan de klant zijde gezocht moet worden en niet bij de provider. KPN zet echt niet bij een klant een verbinding op een bepaald moment uit.