Skip to main content

Vandaag belde KPN met wat vragen, uiteraard met de reden om iets te verkopen. 
Ook stelde KPN de vraag of we tevreden waren over KPN. 
Wij hebben sinds 2 jaar sinds onze verhuizing geen goede wifi. Na vele telefoongesprekken resets en andere opties, nieuwe modem ander tyoe als toegezegd, beloftes  dat we terug gebeld zouden worden, wat natuurlijk niet gebeurde, een monteur van KPN over de vloer gehad. Uiteindelijk de 2 oude wifiversterkers aan de praat gekregen, maar nog steeds geen goed internet op de middelste etage. 

Omdat de wifi-manager niet uit te lezen was, moesten de monteur zelf betalen, ook een switch hebben wij betaald. 

Vandaag na een lang gesprek met ene Stefan,die zijn achternaam niet wilde vertellen vanwege privacy. Wederom een wifi manager gedaan. 
Wat raar deze was wederom niet uit te lezen.
Waarom deze test doen als jullie er toch niets mee kunnen. 

Het mag duidelijk zijn dat dat KPN er niet op uit is om zijn bestaande trouwe klanten te behouden. 
Stefan vind het niet erg als we zouden opzeggen
Ook de naam van zijn leidinggevende is geheim. 
Ik mag morgen wel weer bellen naar het algemene nummer want de afdeling die ik moet hebben is niet meer bereikbaar en een notitie achterlaten kan hij niet.  

Als ik mijn mobiele abonnement zou oversluiten naar KPN krijg ik bijna overal korting op.

Als ik een nieuwe klant zou zijn krijg ik alles gratis. 

Jullie adverteren met super wifi punten dan heb je wifi in elke hoek van je huis. 

Maar ja loyaliteit wordt niet beloond. Ik betaal 135 euro per maand.
Klant vanaf 1990 dat is 31 jaar, maar ja Stefan heeft liever dat wij overstappen

 

Admin: eigen topic voor je aangemaakt

Als uw netwerk eruit ziet zoal ik hier onder heb omschreven dan heeft u gewoon een prima netwerk. Dat gaat natuurlijk niet vanzelf.  U zal kabels moeten trekken. De Wi-Fi versterkers krijgt u van kpn als de Wi-Fi snelheid onder de 20Mbit/s is. Wilt u geen kabels trekken dan zijn de super wifi's een optie. Die zult u dan wel zelf moeten kopen. Kunt u iets meer vertellen over uw netwerk?


Hallo Joep, 

ik heb bekabelde oude wifi versterkers. Maar als ik de test doe op het punt waar ik geen wifi heb, dan zien ze deze niet bij KPN en kunnen ze niets zeggen ze. 
Gisteren de test gedaan eerst had ik 4mbit na kanaal switchen 8 mbit. Maar KPN blijft maar zeggen resetten en dan moet je de wifi manager doen, ja die doe ik maar dan kunnen ze het weer niet zien. Het call center is een muur van gewapend beton ik kom er niet door heen.


Kijk als je iets koopt cq afsluit bij KPN kan alles, maar als je 31 jaar klant bent wordt je schandalig te woord gestaan en behandeld.


Doe de wifimanager zorgvuldig en zorg er voor dat u de wifi verbinding niet verbreekt. U zoekt een plek op waar de Wi-Fi net onder de 20 is. Zeg 15. U vult in dat u alleen begane grond heeft. U loopt meteen naar die plek en start de Wi-Fi manager.  Op die plek blijft u 5 minuten staan.  Er is dan altijd een uitkomst!!! Wel eerst de huidige Wi-Fi versterkers loskoppelen. 


Hi @Van Tuijl, welkom op ons forum! Ik kan me voorstellen dat je het resultaat van dat gesprek anders voor je had gezien, en dat je je WiFi verbinding gewoon beter wilt hebben. Ik denk dat het niet zo zinvol is om te discussiëren over het verloop van het gesprek, of over de aanbieding voor nieuwe klanten. Het lijkt me beter dat we ons focussen op jouw situatie, en dat is het verbeteren van de WiFi verbinding.

We doen hier graag een poging om je verder te helpen, Joep is al begonnen zie ik. Zijn advies is een hele goede, het doorlopen van de WiFi manager is een goed idee. Als je 'm helemaal en zorgvuldig doorloopt is er inderdaad altijd een uitkomst, zoals @Joep1965 ook noemt. Is het intussen gelukt om 'm te doorlopen, en wat was daarvan het resultaat? Dan kijken we vanaf daar verder.


 


@Van Tuijl Met die uitslag van de WiFi manager kom je natuurlijk niet veel verder. Welke WiFi versterkers heb je trouwens, witte of zwarte? En vul je voor mij je forumprofiel zo volledig mogelijk in? Dan kijk ik naar wat ik voor je kan doen.


Goedemorgen, 

Wij hebben witte wifi versterkers, die zijn al heel wat jaren oud. Het probleem is dat iedere keer als ik de wifimanager moet doen deze niet uit te lezen is door jullie, speedtest gaf de laatste keer, vorige week eerst 4mbit en na de reset 8mbit, andere frequentie en dan krijg ik de melding balen niet gelukt. Dat heb ik in december ook gehad en toen moest er een monteur  komen en die heb ik zelf betaald omdat de meting niet te zien was. Ook een switch gekocht. De wifiversterkers zitten bekabeld. Ik hoop na alle telefoontjes en kosten en 31 jaar klant zijn bij jullie een goede oplosssing te krijgen. Ik heb het forumprofiel zo veel mogelijk ingevuld. Alvast bedankt dat je dit oppakt. 
 


Geen reactie meer mogen ontvangen😢


@Van Tuijl Super, dankjewel, ik heb je gegevens erbij gepakt. Het lijkt me een goed plan om je oude WiFi versterkers te vervangen voor de nieuwe WiFi versterkers: de Experia WiFi. Aangezien je niet verder komt met de Wifi manager, zorg ik ervoor dat je ze vanaf morgenmiddag kan ophalen bij het dichtstbijzijnde servicepunt in jouw buurt. Ik stuur je de details toe in een privébericht, zodat je precies weet hoe en wat. Onze KPN Thuis app kan je helpen met aansluiten en installeren van de versterkers. 

Ik hoor graag of alles is gelukt, en hoe het daarna met je WiFi verbinding gaat!