Skip to main content

 

Ik heb een Experia box v10 (begane grond) en 2 KPN WIFI versterkers (1e en 2e verdieping) en toch slechte wifi.

Op de begane grond is plots mijn WIFI heel erg slecht geworden sinds een paar dagen. Geen aanwijsbare reden waarom ineens.

Ik heb sinds enkele maanden  wifiversterkers en dat werkte prima tot voor een paar dagen terug.

Hoe kan dat opeens het signaal slecht is op begane grond , terwijl ik hier nog nooit last van heb gehad,

 

Niet echt klant vriendelijk KPN medewerker kwam door telefoon met advies om nog een versterker te nemen, dus naar 3 versterkers, terwijl KPN WIFI manager aangeeft dat ik maar 1 nodig heb.

Wat kan ik doen om probleem op te lossen

 

 

Ik zou dat advies ook gegeven hebben.  Op iedere verdieping een bekabelde wifi versterker is gewoon het beste. Je hebt nu geen wifipunt op de begane grond. Heb je dit soort dingen in huis?

 


Hallo @theFons als je een KPN-wifi-versterker aansluit op de Experai V10, wordt de wifi binnen de V10 uitgeschakeld, om dat op te vangen zou je een extra wifi-punt dus ook weer op de begane grond moeten hebben.

Welke wifi-versterkers gebruik je nu van KPN? De witte vierkante, de zwarte vierkante, de witte ronde of de zwarte ronde?

 


Ik de witte ronde versterkers.
Ik snap wat je zegt dat er een extra versterker bij zou kunnen, maar hoe kan het dat dit 5 maanden probleemloos werkt en plotseling is het WiFi bereik beneden slecht


Over welke snelheid praat je?


Hoi @theFons .  Verbreekt de verbinding? Of is de snelheid gezakt? Ik ben ook wel benieuwd wat er precies is veranderd. 


Opgelost door de versterker te verplaatsen