Skip to main content

Recent was mijn v8 box overleden. Ook mijn connectors werkten niet meer. 

Kreeg vervolgens de V10 box. Moest zelf nieuwe connectors aanschaffen.

De V10 leek de veroorzaker van trage wifi op mijn apparaten. 

Kreeg vervolgens de V12. Het snelste van het snelste volgens KPN. 

Het tegenovergestelde is waar. 

Het werkt niet. Niet na welke KPN hulp op afstand dan ook. Resetten niet en de wifi manager kan ik al niet eens dooorlopen omdat de wifi niet werkt. 

Inmiddels al de nodige MB aanvullers moeten kopen om bereikbaar te blijven als mantzorger voor mijn ouders. 

Ondanks alle zeer hulpvaardige vriendelijke medewerkers bij  KPN heb ik dramatisch internet.

Ik overweeg zelfs om mijn abbonment na 8 jaar maar te gaan stoppen.

Wat moet ik nu nog. Met een monteur die komt loop ik het risico op hoge kosten ivm eigen sxhuld Terwijl er niets anders is als daarvoor met de V8. 

En ik heb te weinig kennis om het tegen te spreken. 

Wie oh wie weet raad. 

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

*Admin: topic verplaatst naar juiste board

Je hebt een helpende hand nodig zo te zien. Kan je wat uitgebreider vertellen wat het probleem is? Is het WiFi of de bekabelde verbinding? Gebruik je wifi versterkers? Vertel zoveel mogelijk. 


Hoi, ik heb wat ik altijd had en werkte met de oudere box. Een  experia box, toen V8 nu V12,  2 draadloze verbindingssets en boven een wifi versterker (niet KPN). Nooit een probleem. 

Nu heb ik dus een nieuwe (snellere) box en de verbindingssets zijn ook vervangen. Eentje deed t ook niet meer. De  medewerkster zei dat ik die zelf moest kopen in de winkel. Dat heb ik gedaan. Snellere dan ik had.

Maar werken doet t dus niet. Alles staat op dezelfde plek als ervoor. Alle trucs en tips zijn al doorlopen met behulp van KPN medewerkers. 

Ik krijg idd alleen maar tr lezen dat ik wifi versterkers moet kopen. Maar waarom werkte het altijd en nu niet mer, terwijl het sneller is. 

​​​​​En wat als dat ook niet werkt? Dan ben ik nog meer geld kwijt. 


Hoi @Mirjam1971 ,

Wil je even de verbindingsset verwijderen en kijken of het dan wel werkt?

De V9 en ouder gaan wat makkelijker om met de draadloze verbindingsset,De nieuwste modellen gaan er vaker storingen van geven.


verder,Welk merk en type versterker heb je?


Werkt het dan ook zondrr de verbindingssets?

Die optie wist ik nog niet.

Ik heb geen kabel.

Ik zal thuis proberen en kijken welk merk versterker ik heb. 


Werkt het dan ook zondrr de verbindingssets?

 

Internet wel,Voor de tv zal je dan een kabel moeten leggen.


@Mirjam1971 heb je het nog werkend kunnen krijgen?
Kun je het ook eens zonder je eigen wifiversterker proberen? Als deze niet goed ingesteld staat werken de box 12 en je wifiversterker alleen maar tegen namelijk.


Hoi 

ik, heb na anderhalve week aanmodderen en allerlei tips en trucs en wifi testen uiteindelijk van een KPN medewerker gehoord dat alleen draadloze connectors van KPN zelf werken met de box. 

 Nu heb ik opnieuw gepoogd op zijn advies mijn oude connectors nog eens werkend te krijgen. Dat lukte en nu doet het het weer.

Ik ben dus eerder verkeerd geadviseerd en dat heeft me ruim E 100.00 gekost aan verkeerde connectors en extra internetbundels.

 


Hoi 

ik, heb na anderhalve week aanmodderen en allerlei tips en trucs en wifi testen uiteindelijk van een KPN medewerker gehoord dat alleen draadloze connectors van KPN zelf werken met de box. 

 Nu heb ik opnieuw gepoogd op zijn advies mijn oude connectors nog eens werkend te krijgen. Dat lukte en nu doet het het weer.

Ik ben dus eerder verkeerd geadviseerd en dat heeft me ruim E 100.00 gekost aan verkeerde connectors en extra internetbundels.

 

 

Ah fijn dat het nu in ieder geval werkt! Wel jammer van de kosten en bundels inderdaad. Als het met de oude werkt kun je de nieuwe nog ruilen in de winkel (binnen 14 dagen na aanschaf.)