Skip to main content

Al geruime tijd last van zeer slechte WIFI in huis ondanks er inmiddels 4 versterkers staan (aan draad).

Alleen de slaapkamer waar de versterker staat heeft WIFI met uitzondering van de zolder, deze hele ruimte is goed en hier staat 1 versterker.

Op de 1e verdieping staat 1 versterker. Hier bevinden zich 3 slaapkamers op 2 van de 3 kamers is er geen tot zeer slechte wifi.

Op de benedenverdieping staat het modem in de meterkast en hier staan ook nog eens 2 versterkers in de woonkamer. Op 3 meter afstand van de versterker en zo'n 2 meter van het modem valt de WIFI al geheel weg.

Vandaag maar weer eens een poging gedaan contact met KPN te krijgen, bedoel het maandbedrag is niet mis en nog meer versterkers kopen kan toch niet de bedoeling zijn lijkt me. De frustratie is groot inmiddels en daar heeft KPN vandaag nog eens extra aan bijgedragen. Eerst via de chat naar een link op je tel. om vervolgens weer terug gestuurd te worden naar de chat. Wat een gedoe maar na 33 min. wachten kreeg ik toch iemand aan de telefoon! Ik moest het modem maar weer eens resetten en alle standaard handelingen uitvoeren. Tussendoor weer een aantal keer in de wacht gezet. Aangegeven dit al zo vaak gedaan te hebben maar het niks uithaalt. De KPN medewerker dacht te weten wat het probleem is en moest even iets overleggen. Hij zou me om met 20 min. terugbellen. Inmiddels een uur verder en niks meer gehoord. Probleem niet verholpen, weer een uur van mijn tijd verkloot. Zo gruwelijk zat van!

Hoe nu verder KPN?

Zou toch niet moeilijk moeten zijn he. Zeker als ze bekabeld zijn. Eerste vraag. Heb je draadloze verbindingssets in huis? Voor de tv ontvanger bijvoorbeeld. 


Hoi @Renh en welkom hier op ons forum :)

Zuur om te lezen dat je zoveel problemen met de wifi ervaart. En voor wat het waard is, wil ik je excuses aanbieden voor het feit dat je niet bent teruggebeld terwijl dit wel was toegezegd. Is er in de tussentijd nog contact met je opgenomen (nadat je dit topic had aangemaakt)? Wat ik je sowieso alvast wil adviseren, is om eens aan de slag te gaan met de KPN wifi manager om te kijken of dit wellicht al voor de nodige verbeteringen zorgt. Laat je ons weten wat hier uit is gekomen?