Skip to main content

We zijn al jaren klant bij kpn,sinds een paar maanden heel slechte WiFi,al verschillende keren telefonisch contact gehad maar dat heeft niks opgebracht.

de wifimanager kan ik ongeveer iedere dag gebruiken dat helpt niks!

vraag ik of er eens iemand kan komen kijken word er meteen gezegd,ja maar mevrouw als het niet aan ons ligt moet u de monteur betalen,ik vind dit echt waardeloos!

mij dunkt dat we voor het bedrag wat er elke maand betaald word aan kpn je wat meer service mag verwachten,al moet een monteur voor niks komen!

misschien ook een idee om een paar gratis WiFi versterkers te geven!


Admin: Titel aangepast i.v.m. vindbaarheid van je topic

Hallo @Weibie als je de wifi manager doet kom je misschien in aanmerking voor 2 wifi punten tegen een zeer lage prijs.

Succes.

 


Balen dat het niet wil lukken met de WiFi.  U betaalt voor een goed werkende verbinding tot en met het modem.  Wat daarna komt is voor uw kosten.  Goed wifi in het hele huis is niet eenvoudig.  En waarom niet zegt u misschien,  gewoon omdat er heel veel wifi in de lucht is. De 2.4ghz zit overvol en de 5ghz heeft maar een kort bereik.  Met alleen een modem in de meterkast gaat u het meestal niet meer redden.  Welk modem heeft u en waar staat die?


Hoi @Weibie, welkom op ons forum!
Aan gratis monteur of gratis apparatuur kan ik je niet helpen maar zoals je leest denken we hier natuurlijk graag mee naar een oplossing!

 

We hebben hier ook nog een handig verzameltopic voor:

Mocht je toch liever een monteur bestellen kan dat via https://kpn.com/monteur