Skip to main content

2 super wifi punten aangeschaft, 1 aangesloten in de meterkast met een vaste kabel op de router en 1 draadloos boven neergezet. sinds het aansluiten nog nooit zo'n slechte wifi gehad op de vaste pc en laptop. iedere keer de verbinding weg en daarna kan hij niet eens verbinden met de wifi. dit kan toch niet de bedoeling zijn van zo'n dure aankoop!

Hoi @elke69 en welkom op het forum! Dat lijkt me inderdaad precies niet de bedoeling van de SuperWifi punten. 😬 Gek dat de wifi juist slechter is gaan werken. Heb je de Wifi Manager al eens doorlopen sinds je ze aangesloten hebt? Die past de wifi instellingen aan en neemt de SuperWifi punten daarin mee. Ik ben benieuwd of er daarna wat verbetering is!


Beste Sanne, alles al geprobeerd, na moeizaam contact met KPN kwamen we erachter dat eigenlijk bij aansluiting van de super wifi punten de wifi op de router automatisch uitgezet moet worden. Dit was dus niet gebeurt bij ons. Handmatig uitgezet en even leek het te werken maar helaas valt hij weer weg.


Hmm, heb je de router sindsdien ook al een reset gegeven? Geef daarna voor de zekerheid ook de SuperWifi punten een reset:Druk het (factory) reset knopje 10 seconden in. De leds op de SuperWifi gaan ter bevestiging meermaals knipperen. Hiermee begin je wel opnieuw met het koppelen / installeren van het SuperWifi punt, maar hopelijk werkt het daarna naar behoren. Mocht dit niet helpen, wil je dan je forumprofiel aanvullen met je adresgegevens en de naam en geboortedatum van de contractant? Ook hoor ik graag welke router je precies hebt. 


Ik heb niets meer van je vernomen, dus ik hoop dat het inmiddels opgelost is. Zo niet, laat het gerust weten! 


Hoi Sanne, met name bij de interactieve tv kijken op de ipad is de verbinding slecht, gewone wifi (spelletjes enz) werkt wel, itv loopt vast (wel geluid, geen beeld), of stilstaand beeld.


@elke69 . Staan het dichtbijzijnde SuperWiFi verder vandaan opgesteld dan je Experiabox? 

Wat merk je als je met de iPad dichter naar het SuperWiFi punt gaat als je ermee TV kijkt?


Reageer