Skip to main content

Geachte KPN

 Zaterdag j.L en vandaag 25-5-2021 vele keren contact met jullie gehad over slecht werkende WiFi ( de gemiddelde telefoonwachttijd is 8-12 minuten!)

sterk het idee van kastje naar de muur gevoel gekregen!

Na steeds weer metingen op de verdiepingen te hebben verricht en aan jullie doorgegeven te hebben( begane grond: 98 mBit/s

                   1e verdieping : 47 mBit/s

                   2e verdieping :10 mBit/s) kom ik steeds in een cirkeltje terecht met dezelfde vragen over meting te moeten verrichten.

na vele keren bellen, natuurlijk steeds weer iemand anders aan de telefoon! Weer verhaal uitgelegd weer hetzelfde advies en maar niet verder komend ben ik inmiddels mijn geduld aan het verliezen!

Ik denk  er ernstig over de KPN te verlaten en over te stappen naar Uw concurrent 

Ookben ik inmiddels zover ontstemd mijn frustratie bij een consumenten programma voor te leggen.

de abonnement kosten zijn dusdanig duur dat je toch op zijn minst goede service van de KPN mag verwachten!

in afwachting van uw antwoord

verblijf ik

Ron van der Meij

*Admin: titel aangevuld voor een betere vindbaarheid

 

Hoe kan dat nou toch? Heb je de Wifimanager al gedaan? Bij slecht Wi-Fi krijg je één of twee WiFi versterkers en die werken perfect!


De WiFi manager diverse keren geprobeerd helaas WiFi blijft slecht op zolder ben er helemaal klaar mee.


Maar wat is de uitkomst dan? Dat moet of gratis Wi-Fi versterkers zijn of gratis een monteur?


Op zolder haal ik 4 tot 10 mbit/s


Dat had je al verteld. Waarschijnlijk stop je te snel met die Wi-Fi manager. Op het punt waar de wifi snelheid get laatst is blijf je staan. Een paar minuten. Net zo lang tot er een uitkomst is. Dan krijg je vrijwel zeker 2 wifi versterkers aangeboden. Dan vul je in waar je die op wil halen en klaar.Dat lukt bij iedereen dus ook bij jou.


Heb ik gedaan ik kom tot ik de uitslag heb en dan verder kom ik weer bij die manager


Maak daar dan even een screenshot van en plaats die hier. Dan kan een moderator je verder helpen. Overigens moeten die versterkers wel bekabeld aangesloten worden. Heb je al een kabel liggen naar boven?


Ja er ligt een kabel boven zal morgen een screenshot plaatsen 


Je kan beter alleen op zolder meten met de WiFi manager en niet beneden meten.


Mijn wifi is ook slecht op zolder, en nadat ik de wifi manager had doorlopen kreeg ik 2 wifi versterkers van kpn. Wifi manager doorlopen was 10minuten en 2 dagen later had ik de versterkers, die super werken beter dan de standaard wifi. Ik heb niks te klagen over de service van kpn


Dit is mijn meting met de WiFi manager 


Goed gedaan. Wel raar dat er daarna geen uitkomst komt zoals gratis Wi-Fi versterkers.  Maar een moderator zal hier op reageren. De wachttijd is momenteel een dag of twee.


Dit is de tweede meting


dit is de derde meting


Bedankt voor informatie we wachten af


Heeft het zin om hiermee naar de kpn winkel te gaan


Zou ik niet doen. Het komt zo echt wel goed.


Oké bedankt 


dit is de derde meting

Ja... je moet gewoon boven op zolder blijven zitten, zo dat je 3 x 9 onder elkaar krijgt...


Hoi @Ron1955, welkom op ons forum!
De screenshots die je stuurt zijn van halverwege de analyse van de wifimanager
Als je naar beneden scrollt en alle stappen doorloopt moet hij met een conclusie komen. 
Als de wifimanager zélf de snelheid op zolder niet boven de 20Mbit/s krijgt zal hij een aantal alternatieven aanbieden waaronder gratis wifiversterkers!


Voor de verandering weer is gemeten eerste keer


Dit is de tweede keer ik kom niet waar ik wezen moet kortom alleen maar ellende 


Dit is de tweede keer ik kom niet waar ik wezen moet kortom alleen maar ellende 

Onder dit plaatje staat nog een blauwe knop met "Verder" toch?


Ja dan kom weer bij oplossingen