Skip to main content

Helaas boven wifi tot 10 mbit dat is erg slecht ivm online thuis les kind 

Aangeboden door kpn 2 experia versterkers welke ik bedraad moet aanleggen dus zal een draad door of over de trap moeten laten lopen 

Er is ook superwifi die je als trouwe klant gewoon mqg KOPEN  a 150 euro ik heb al twee stekkers voor kpn itv moeten kopen voor de tv boven omdat ik geen kabels naar boven kan trekken en zal nu voor wifi dat wel moeten doen  (onmogenlijk)

Erg ontevreden over deze oplossing !!!!

Dus omdat jij geen kabels wil trekken moet kpn jou dure super wifi's geven. 


Die “stekkers”. Is een draadloze verbindingsset?

Een experia versterker zou je ook daarop aansluiten kunnen.


Volgens de klantenservice kan dat niet en idd met hammer past bijna  alles maar  hier helaas niet 

Die experia box moet bedraad aan de versteker en die aansluitong heb je niet met de draadloze set


Dus omdat jij geen kabels wil trekken moet kpn jou dure super wifi's geven. 

Kabbels trekken is hier geen optie en aub alleen met een oplossing reageren 

Het is geen FB waar je klakkeloos alles kan plaatsen man


Goedemiddag @Rinioo en welkom op het KPN Forum :)

 

Allereerst excuses voor deze late reactie; berichten die we via deze weg ontvangen, beantwoorden we op volgorde van binnenkomst en het is momenteel erg druk. Maar dat zijn zeker geen denderende snelheden die je boven met de Wi-Fi haalt. Het is wel te 'verklaren' omdat het signaal eerst nog door een plafond heen zal moeten gaan voordat het eenmaal boven is. Dat soort problemen kun je oplossen door op de bovenverdieping een versterker te plaatsen maar daarmee vertel ik je niks nieuws! Bij 'slechte' Wi-Fi kun je bij KPN inderdaad in aanmerking komen voor gratis versterkers die je bekabeld aan dient te sluiten. Wanneer bekabelen geen optie is, zijn er andere oplossingen maar daar hangt wel een prijskaartje aan vast. Als provider hebben wij geen invloed op het gegeven of iemand wel of niet kabels kan trekken. Datzelfde geldt ook voor de draadloze verbindingsset (stekkers). Dit is vrij prijzige apparatuur en het is niet realistisch om te verwachten dat je provider deze kosten op zich gaat nemen. Het klopt dat er voor nieuwe klanten nu een actie loopt waarbij men als welkomstgeschenk zelf kan kiezen; gratis Super Wi-Fi of de gebruikelijke korting op het abonnement. Zoiets bieden we altijd eenmalig aan. Niet vervelend bedoeld, maar toen jij klant bij ons bent geworden heb je ook eenmalig gebruik mogen maken van een welkomstaanbod (waarschijnlijk in de vorm van een korting op je abonnement). Ik vind het jammer om te lezen dat je hier ontevreden over bent maar met alle goede wil van de wereld kan ik er ook niet iets anders van maken, het spijt me.


Volgens de klantenservice kan dat niet en idd met hammer past bijna  alles maar  hier helaas niet 

Die experia box moet bedraad aan de versteker en die aansluitong heb je niet met de draadloze set

De klantenservice heeft van zulke zaken lang niet altijd verstand helaas.

Probeer het maar eerst dan kunnen we eventueel nog andere oplossingen proberen indien nodig.


En inderdaad ook al is het hier geen fakeboek wat Joep1965 schreef is wel een vanzelfsprekende waarheid en ook beslis jij niet hoe anderen reageren volgens mij.