Skip to main content

Hallo

Heb nagenoeg hetzelfde probleem met slecht wifi ontvangst als wat  RonBossom hierboven schets.

Heb meerdere keren de manager geprobeerd. Kanalen op afstand gewijzigd, maar ontvangst werd alleen maar slechter. Nu word mij superwifi aangeboden, maar kan het ook niet zijn dat mijn Experiabox veroudert is. heb namelijk een V8 model en de nieuwe modellen werken allemaal op 5 GHZ i..p.v. 2.4 GHZ

Ik snap trouwens best dat KPN nieuwe klanten trekt met een actie, maar ik stoor me dan ook aan het feit dat een trouwe klant hiervoor wel moet betalen.

Groet Arend

Admin: eigen topic aangemaakt voor vraag, afgesplitst van topic

 

Hey @Nora123, welkom op het KPN forum. Er zijn verschillende manieren om je wifi te verbeteren, we helpen je daar graag een handje mee :) 

Lees op: Oplossingen voor trage en wegvallende wifi meer hierover. 

Goed dat je al gebruik hebt gemaakt van de KPN Wifi Manager. De online tool speciaal ontwikkeld voor onze klanten, hiermee krijg je tips om de wifi-kwaliteit in je huis te verbeteren, of je krijgt het advies om een wifi-versterker te nemen. Om te bepalen wat jouw huis nodig heeft, doorloop je de volgende stappen in de Wifi Manager. Wat adviseert de Wifi Manager jou? 


Hallo Nadia, de Wifi manager heeft me Superwifi aangeboden. Heb ik inmiddels aangeschaft en geïnstalleerd. Heb nu ook inderdaad beter ontvangst. Ik hoop alleen dat het genoeg is als we toch een lockdown krijgen. want dan moeten we met z’n allen thuis aan de slag.

En dan weet ik niet of mijn oude Experiabox dat trekt.

Groet, Arend


He Arend, wat goed dat je de KPN Super Wifi hebt besteld en geïnstalleerd 🙂 Het ontvangst is al een stuk beter lees ik, klasse!

Via deze krachtige wifi-versterkers kunnen jij en de andere gezinsleden via 2.4 Ghz én de 5Ghz band op wifi gebruik maken. Wanneer je de twee Super Wifi punten op de juiste plekken in huis hebt geïnstalleerd, is je hele woning gedekt. Dus dat zit wel goed :)

 


Hallo Nadia, tot nog toe is de ontvangst inderdaad beter.

Ik hoop dat het ook stabiel blijft.

Anders word het toch een andere Experiabox.

Of is dat niet nodig ?


Hallo Nadia, tot nog toe is de ontvangst inderdaad beter.

Ik hoop dat het ook stabiel blijft.

Anders word het toch een andere Experiabox.

Of is dat niet nodig ?

Hoi Nora. Dat zou niet nodig moeten zijn hoor. De Wifi is nu overgenomen door de Superwifi punten, dus het modem speelt daar in principe geen rol meer in. Of er moet daadwerkelijk iets defect zijn natuurlijk.


Oké. thx voor het antwoord.

Wachten we af. Voorlopig alles goed hier.

Groet, Arend


Reageer