Skip to main content

Beste allen,

vraagje: vanaf begin november bezig om hulp te krijgen voor de trage wifi! Altijd goed geweest niet veel veranderd in huis aan xtra wifi slurpers!  Alle stappen doorlopen… gebeld stekkers eruit en de hele blablablabla…gebeld wifi manager doorlopen nee geen verbetering… gebeld tja moet 3 keer… gebeld en nu nee zat te lang tussen oke… daarna tich keer wifi manager want ja dat gaat automatisch maar helaas het is nu februari en een hoop belletjes, mailtjes… ennnnn frustratie probeer ik het maar zo!!! Wat kunnen wij nog KPN om eindelijk aanspraak te maken op de gratis wifi verbeter punten? Ik weet het niet meer ja betalen voor de verbeterpunten maar geloof dat wij al meer als genoeg betalen 🤷🏼‍♀️ Zie graag een oplossing of wat wij nog kunnen doen… of iemand die de juiste tip heeft zal ook erg welkom zijn! Mvg 

U betaalt voor een goede internetverbinding tot en met het modem.  Net als met electriciteitsnetwerk.  Ook daar betaald u tot en met de meter. De stopcontacten etc betaald u zelf. Zo is het ook met Wi-Fi. Alles wat na het modem komt moet u zelf betalen. Maar kpn helpt u met gratis Wi-Fi versterkers maar dat gaat via de Wi-Fi manager en die haakt af bij u begrijp ik. Welk type modem heb je? Welke snelheid haal je als je bekabeld meet? Als ik dat weet gaan we zo even verder kijken hoe we je van goed Wi-Fi kunnen voorzien.


Beste Joep,

allereerst dank je voor jou reactie… idd dat begrijp ik 😊 gelukkig is mijn electriciteitsnet prima en betaal ik wat ik verbruik! Wifi is een echt mega slecht geworden helaas… werd nog gevraagd over de buurt en wifi maar jeetje weet ik veel wie wat en waar ( we wonen niet in de stad )  🤷🏼‍♀️ Wij betalen onze eigen! Snelheid bekabeld geen idee zou niet weten hoe ik zoiets meet de tv is bekabeld en gecontroleerd door kpn… modem type is denk ik xperia box v10 dat is van kpn en deze hangt in de meterkast  🤷🏼‍♀️ Zoals je al begrijpt ben ik een absolute leek… wifi manager haakt af tenminste er komt geen oplossing… steeds alles doorlopen en 10 min wachten  totdat er verbetering schijnt te zijn komen maar helaas… frustrerend hoeveel energie er door ons is ingestoken 🤷🏼‍♀️🤷🏼‍♀️ Mvg en nogmals dank voor reactie 


Het is belangrijk om te weten welke snelheid er binnenkomt.  Stel je woont in een buitengebied waar geen hoge snelheid is dan zijn we klaar. Wat zegt deze site over de te behalen snelheid op jouw adres? https://xs4all-fpi-info.fourstack.nl/ idm screenshot zonder je postcode plaatsen. 


 


Huh er is zelfs glasvezel mogelijk!!!! Is dat wel aangesloten?? Is het modem aan gesloten op een kastjes met een paar lampjes?


Is volgens mij ooit jaren terug idd aangelegd maar niet aangesloten! 


Ik denk dat je dan nog op een oude koper kabel zit. Een medewerker gaat dit oppakken.  Vul je profiel helemaal in met klantnummer etc dan kunnen ze meteen voor je aan de slag.  De wachttijd is momenteel een een dag of vijf. 


Ooowww echt 😃 

topppp ja… dank je voor je hulp 😃 

Kan ik dat hier doen? Of moet ik dat apart ergens naar heen sturen? 


Klik rechts boven in de groene balk. Dan naar mijn profiel en dan naar bewerk profiel. Vul zoveel mogelijk in. Overal waar prive bij staat is alleen te zien voor de medewerker en jezelf.  Jij gaat een hele snelle tijd tegemoet:wink:


Hi @Van dijk 23, ik kijk graag even met je mee of glasvezel inderdaad voor je aan te vragen valt, dat zou een hoop gaan schelen namelijk, qua snelheid :wink:

Zou je daarvoor nog je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan?


Ik heb niets meer van je gehoord en hoop dat dit inhoudt dat je het via een andere weg hebt geregeld. Anders hoor ik het graag!


Goedemorgen Maja,

 

heb op profiel ( groen onderstreept ) gegevens 

ingevuld 😊

 

mvg Helma 


Bedankt!

We hebben nu een omzetting naar glasvezel voor je in gang gezet, je ontvangt hier een mail over met meer informatie en onder andere ook uitleg over hoe je de hiervoor benodigde monteursafspraak in kunt plannen :slight_smile:


Dankjewel voor jullie hulp 😊


Heel graag gedaan :blush: