Skip to main content
Vraag

Slechte wifi verbinding

  • September 13, 2020
  • 3 reacties
  • 51 keer bekeken

Goedemorgen, Ik ben de hele ochtend al bezig met een slechte wifi verbinding. Ik heb ook al een half uur een van de medewerkers aan de lijn gehad. Die heeft van alles geprobeerd. Vervolgens moest ik met de Wifimanager de verbinding opmeten. Dit heb ik 6 keer geprobeerd, echter valt hij continu weg. Ik zou graag een monteur willen hebben.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • September 13, 2020

Zorg ervoor dat u als u de wifimanager doet dat de verbinding niet wordt verbroken.  Stel u bent op de eerste verdieping en de snelheid is daar 10Mbit/s dan hoeft u natuurlijk niet meer naar de 2de etage te gaan.  Maar u blijft dan een paar minuten wachten tot hij de uitkomst geeft. 


Heine
Topper
Forum|alt.badge.img+10
  • Oud moderator
  • September 17, 2020

Hoi @Coent, 

Erg frustrerend dat je Wifi verbinding niet optimaal werkt en het nog niet lukte om dit te verbeteren. Ben je met behulp van de tip van @Joep1965 verder gekomen? Wat waren de uitkomsten van de Wifi Manager servicetool, nadat je deze voor de tweede keer achter elkaar hebt doorlopen? Mochten er nog vragen zijn, stel die gerust. 


Heine
Topper
Forum|alt.badge.img+10
  • Oud moderator
  • September 21, 2020

Ik heb niets meer van je gehoord, dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt opgelost. Anders hoor ik het graag!