Skip to main content

Geachte heer, mevrouw,

Wij hebben al vele jaren een abonnement bij KPN. Vanaf het begin dat wij een internet abonnement hebben is de Wifi dekking op veel plekken in het huis laag en instabiel. We hebben hierover al vele keren ondersteuning van KPN gehad. We hebben twee (zwarte) Wifi versterkers ontvangen. Dit is helaas onvoldoende om overal in huis een goede ontvangst te krijgen. Vorige week was de ontvangst in het hele huis weer onvoldoende. Er is op 15 oktober een monteur geweest. De monteur constateerde dat wij een heel groot huis hebben en dat het modem en de huidige versterkers onvoldoende zijn om overal een goede ontvangst te hebben. Tevens constateerde de monteur dat het aanleggen van voldoende extra kabels lastig is en alleen met hoge kosten mogelijk is. Zijn oplossing is om 2 of 3 draadloze wifiversterkers te monteren. Helaas bleek hier een prijskaartje aan te hangen van minimaal € 150,00.

Met de monteur is afgesproken dat hij het bovenstaande in zijn rapport opneemt. Wij zijn echter van mening KPN een goede wifi verbinding dient te leveren. Dit garandeert KPN ook in de reclame uitingen. Daarom verzoeken wij u om, ons zonder extra kosten een goede wifi ontvangst te leveren die volgens uw monteur alleen mogelijk is met de genoemde extra wifi versterkers.

Wij zien uw reactie met belangstelling tegemoet.

Met vriendelijke groeten,

 

Ronald en Regien Zalmé

U betaalt voor een goede verbinding tot en met het modem. Wat daarna komt is voor u. Wi-Fi is erg gevoelig voor ongevingsfactoren.  Kpn gaat heel ver om de klanten te voorzien van goed Wi-Fi. Dat u geen kabels wil trekken is uw keuze. Wat ik niet begrijp is dat erveel geld uitgeven aan apparatuur die aangestuurd wordt door Wi-Fi maar dat de aansturing(lees wifi) altijd gratis moet zijn of minimaal mag kosten. Investeer in een goed bekabeld produkt.  Veel werk maar succes gegarandeerd. 


Goedemiddag @Ronald Z en welkom hier op het KPN forum :)

 

Leuk dat je ons via deze weg hebt weten te vinden maar zuur dat je zoveel problemen ervaart met je draadloze verbinding. Zoals @Joep1965 echter terecht aangeeft, betaal je de provider altijd voor een goede verbinding tot aan het modem (Experia Box). Dat neemt niet weg dat we ontzettend ver gaan in de ondersteuning van je Wi-Fi signaal en daarom kun je via de KPN Wi-Fi Manager in aanmerking komen voor gratis KPN Experia Wi-Fi. Deze dien je wel bekabeld aan te sluiten maar in de regel zorgt deze apparatuur ook voor de gewenste verbetering. Het feit dat iemand wel of geen kabel kan/wil leggen, valt echter buiten de invloed van KPN. Ik kan er dus niet voor zorgen dat je de Super Wi-Fi punten gratis krijgt toegestuurd, het spijt me. We bieden een uitstekende oplossing aan om er voor te zorgen dat je overal in huis goede Wi-Fi hebt middels de KPN Experia Wi-Fi die je bekabeld aan dient te sluiten. Wanneer dat geen optie is, blijft de Super Wi-Fi over alleen zijn hier dus wel kosten aan verbonden. Gezien je bericht begrijp ik dat dit niet het antwoord is waar je op hoopte maar desalniettemin hoop ik wel dat je hiermee weet waar je aan toe bent. Mocht je nog verdere of aanvullende vragen hebben dan horen we dat natuurlijk graag!


Hoi @Ronald Z , ik heb niks meer van je gehoord maar was benieuwd of je iets hebt gehad aan de informatie die hier is gedeeld! Mocht ik nog iets voor je kunnen betekenen dan hoor ik dat natuurlijk graag :)


Omdat ik niks meer van je heb vernomen, ga ik dit topic sluiten @Ronald Z . Hopelijk heb je wel iets gehad aan de hier gedeelde informatie en mocht je ons in de toekomst nog eens nodig hebben dan horen we dat natuurlijk graag!


Reageer