Skip to main content

Ik kamp al geruime tijd met slechte verbinding op de tweede en derde woonlaag. Ik heb dus behoefte aan Wifi versterkers. Bij het ontelbare malen doorlopen van de wifi manager loopt deze vast op het allerlaatste moment wanneer je de laatste drie cijfers van het rekening nummer moet invullen. Er is dan “iets fout gegaan". Telefonisch contact diverse keren leidt tot niets omdat men zegt niet te kunnen zien of ik de manager heb gebruikt. In het weekend in een chat met een medewerker afgesproken dat ik maandag weer even contact moest opnemen want in het weekend kunnen geen versterkers worden verzonden. Dus maandag weer contact gehad en nee hoor men kan het niet zien of ik met de manager heb gewerkt dus ze sturen niks op. Ik moet het van de week nog maar eens proberen. Ik word erg verdrietig van deze wijze van handelen. Ben nu al vier dagen bezig en het enige wat ik krijg zijn gevoelsreflecties van medewerkers die het ook zo erg voor mij vinden.

 

Ik kom er dus gewoon niet uit met de KPN.

 

Admin: eigen topic voor vraag aangemaakt

De Wi-Fi manager heeft kuren de laatste tijd.  Een medewerker gaat dit oppakken.  De wachttijd is momenteel een  dag of 4. Vul je profiel helemaal in met klantnummer etc dan kunnen ze meteen voor je aan de slag. Als u de Wi-Fi versterkers krijgt dan krijgt u de bekabelde uitvoering.  U zal dus naar iedere etage een kabel moeten aanleggen. 


Die kabels liggen er al maar nu nog een werkende manager


@CDuijvenvoorde Welkom op het forum. 

Ik zie de contacten inderdaad terugkomen, en dan is er ook nog storing met de Wifi Manager. Ik heb daarom in dit geval 2 Experia wifi's verstuurd. Deze worden in deze situatie thuisbezorgd. 

Kun je mij laten weten of het gelukt is om ze te installeren zodra je ze hebt ontvangen? 


De experia wifi's zijn bezorgd en inmiddels aangesloten. Mijn probleem is hiermee opgelost.

Ik ben er blij mee.

Dank