Skip to main content

Hi KPN,

Ik heb in mijn huis een slechte wifi verbinding op de 1e verdieping.
Volgens de Wifi Manager behaal ik een snelheid van 11 Mbit/s.
Volgens de Wifimanager moet ik contact opnemen met KPN. Dus bij deze.

Ik lees bij meerdere berichten in de KPN community dat je bij dergelijke problemen in aanmerking komt voor gratis Experia wifi. Ben al +- 15 jaar klant bij KPN, dus het zou fijn zijn als ik dit ook kan krijgen...

Met vriendelijke groet,

NJ

 

Hallo en welkom, @NJ852! Het is erg vervelend om een slechtwerkende wifi verbinding te hebben, helemaal in deze tijd waarin we extra afhankelijk zijn van onze internetverbinding. Ik raad je aan om onze Wifi Manager nog eens te gebruiken. Dit is dé manier om het beste uit jouw wifi verbinding te halen. Voor het beste resultaat doorloop je de Wifi Manager twee keer. Haal je na de tweede keer nog steeds onder de 20 Mbps, dan krijg je van ons gratis Experia Wifi of een gratis wifi monteur aangeboden. Kom je er toch niet uit? Plaats hier dan screenshots van de resultaten van beide keren dat je de Wifi Manager doorlopen hebt.


Hi Denise_,

Bedankt voor je berichtje. Ik heb de Wifi manager nogmaals doorlopen. Bij de 1e keer behaalde ik voor en na ‘optimalisatie’ een “snelheid” van 2Mbit/s. Bij de 2e keer wederom helaas hetzelfde resultaat (zie screenshots).
Moet ik nog andere stappen doorlopen om de Experia Wifi te krijgen? Formulieren invullen of iets dergelijks?

 

1e meting

 

optimalisatie 1e meting

 

2e meting

 

optimalisatie 2e meting

 


Hi Denise_,

Bedankt voor je berichtje. Ik heb de Wifi manager nogmaals doorlopen. Bij de 1e keer behaalde ik voor en na ‘optimalisatie’ een “snelheid” van 2Mbit/s. Bij de 2e keer wederom helaas hetzelfde resultaat (zie screenshots).
Moet ik nog andere stappen doorlopen om de Experia Wifi te krijgen? Formulieren invullen of iets dergelijks?

 

1e meting

 

optimalisatie 1e meting

 

2e meting

 

optimalisatie 2e meting

 


Hi KPN, krijg ik nog een reactie hierop?

 


Ja zeker krijg je reactie. Ik ben alleen niet 24/7 aanwezig, dus het kan soms even duren voor je een reactie krijgt. Heb je na de optimalisatie ook de vragen beantwoord? Ik zie op de screenshot staan: “Je wifi is nog niet verbeterd. Dan gaan we je een oplossing op maat bieden. We hebben nog maximaal drie vragen voor je.” Na het beantwoorden van de vragen zou je namelijk een oplossing op maat aangeboden moeten krijgen.


Dankje voor je reactie. Ik krijg alleen de vraag of ik een wifi versterker gebruik (nee). Daarna alleen een algemene optie om contact op te nemen met de link: https://www.kpn.com/service.htm.


Dat is wel bijzonder, @NJ852. Ik kijk graag even met je mee. Zou je je forumprofiel willen aanvullen met je postcode, huisnummer, geboortedatum en klantnummer? De gegevens in jouw profiel zijn alleen zichtbaar voor jou en de moderators. Geef je hier een seintje als je jouw profiel hebt ingevuld?