Skip to main content

Goedemiddag,

Ik ben vanaf 12 februari al in contact met verschillende medewerkers, van het kastje naar de muur.

Aangezien de wifi manager niet werkt,op meerdere apparaten, kan ik niet bewijs leveren dat de wifi niet overal juist werkt..

Ik zou graag in aanmerking komen voor de wifi versterkers, maar na 2x beloofd word dit maar niet opgestuurd, omdat de wifi manager niet werkt kan ik geen bewijs leveren..

Ik heb in februari een nieuwe router gekregen en aangesloten op glasvezel, heb er nu best wel spijt van, want het is er niet beter op geworden.

Ik Hoop dat jullie nog wat kunnen betekenen.

Mvg P.H

 

Hoi @Rohal, welkom op het forum! Balen dat de Wifi Manager niet goed werkt bij jou. Zou je jouw forumprofiel willen invullen? Reageer hier even als je dit gedaan hebt. Dan kan ik een kijkje nemen naar je verbinding en naar wat er genoteerd en gezegd is bij je eerdere contacten.


Ik heb deze ingevuld.

Mvg


Dank je, @Rohal. Ik zie in je verbinding an sich geen problemen, dat is mooi. Dat wijst erop dat als je dan problemen ervaart, het toch echt de wifi zelf is. Daarom heb ik zojuist een setje Experia Wifi naar je opgestuurd. Je krijgt bevestiging per sms. Ze worden bezorgd op het servicepunt in de Jumbo in jouw woonplaats. Je kunt ze daar morgenmiddag ophalen. Je krijgt nog een aanvullende sms als het pakje daar is aangekomen. 


Goedemorgen Erik,

Heel erg bedankt voor je snelle service ! Ik heb al een sms ontvangen dat ik deze zaterdag kan ophalen..

Fijne dag nog

Â