Skip to main content

Omdat wij glasvezel hebben gekregen van Delta, had ik niets meer aan het abonnement van KPN. Netjes opgezegd, nog een maand voor niks betaald, alle KPN spullen (modem, 2 TV ontvangers, 2 WiFi extenders) in 1 doos retour gestuurd. Nu wordt beweerd dat ik slechts 1 TV ontvanger retour heb gestuurd. Alles zat in 1 doos. Ik heb ook niks aan een KPN TV ontvanger ivm mijn nieuwe abonnement. Hoe los ik dit op? 

Dag @JWHZZZ een moderater gaat hier reageren op jouw verhaal.  De wachttijd is een paar dagen.  Komt goed.


Hallo @JWHZZZ, hier is een KPN moderator. Zou je jouw profiel in willen vullen? Dan ga ik in de administratie aangeven dat alle apparatuur netjes retour is gestuurd. 


Beste Jeroen,

 

Ik heb het nagekeken, maar mijn profiel staat volledig ingevuld volgens mij? Kun je alsjeblieft nog eens kijken?

 

vriendelijke groet,

Jan Willem


Beste Jeroen,

 

Ik heb het nagekeken, maar mijn profiel staat volledig ingevuld volgens mij? Kun je alsjeblieft nog eens kijken?

 

vriendelijke groet,

Jan Willem

 

Excuses @JWHZZZ , jouw profiel was/is inderdaad compleet ingevuld. In de administratie heb ik genoteerd dat alle apparatuur reeds keurig retour is gestuurd. Mocht je nu nog weer correspondentie hierover ontvangen? Die kun je verder negeren.Â