Skip to main content
Beantwoord

Slechts 1 van de 2 TV ontvangers retour gemeld

• March 15, 2023
  • 4 reacties
  • 49 keer bekeken

Omdat wij glasvezel hebben gekregen van Delta, had ik niets meer aan het abonnement van KPN. Netjes opgezegd, nog een maand voor niks betaald, alle KPN spullen (modem, 2 TV ontvangers, 2 WiFi extenders) in 1 doos retour gestuurd. Nu wordt beweerd dat ik slechts 1 TV ontvanger retour heb gestuurd. Alles zat in 1 doos. Ik heb ook niks aan een KPN TV ontvanger ivm mijn nieuwe abonnement. Hoe los ik dit op? 

Beste antwoord door Jeroen van KPN

Beste Jeroen,

Ik heb het nagekeken, maar mijn profiel staat volledig ingevuld volgens mij? Kun je alsjeblieft nog eens kijken?

vriendelijke groet,

Jan Willem

Excuses @JWHZZZ , jouw profiel was/is inderdaad compleet ingevuld. In de administratie heb ik genoteerd dat alle apparatuur reeds keurig retour is gestuurd. Mocht je nu nog weer correspondentie hierover ontvangen? Die kun je verder negeren. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • March 15, 2023

Dag @JWHZZZ een moderater gaat hier reageren op jouw verhaal.  De wachttijd is een paar dagen.  Komt goed.

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Hallo @JWHZZZ, hier is een KPN moderator. Zou je jouw profiel in willen vullen? Dan ga ik in de administratie aangeven dat alle apparatuur netjes retour is gestuurd. 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • March 16, 2023

Beste Jeroen,

Ik heb het nagekeken, maar mijn profiel staat volledig ingevuld volgens mij? Kun je alsjeblieft nog eens kijken?

vriendelijke groet,

Jan Willem

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22
  • Moderator
  • Antwoord
  • March 17, 2023

Beste Jeroen,

vriendelijke groet,

Jan Willem

Excuses @JWHZZZ , jouw profiel was/is inderdaad compleet ingevuld. In de administratie heb ik genoteerd dat alle apparatuur reeds keurig retour is gestuurd. Mocht je nu nog weer correspondentie hierover ontvangen? Die kun je verder negeren.Â