Skip to main content

We hebben al 3 jaar keer op keer problemen met kpn verbinding via kopernetwerk

al zoveel monteurs gehad dat we de tel kwijt zijn

de problemen zijn nog niet 100% opgelost maar we vonden het wel prima zoals het nu gaat aangezien we straks over gaan naar glasvezel bij een andere aanbieder en dan gelijk alles maar opzeggen bij kpn

maar wat breekt mijn klomp nou

nu willen ze dat ik nog een vergeten monteurs factuur ga betalen van september 2020

zijn ze nu helemaal van de pot gepleurd?

keer op keer problemen en dan ook nog facturen durven te incasseren en notabene meer dan een half jaar tot bijna een jaar later

wie heeft ervaring om een rechtzaak aan te spannen ?

wij zijn nu echt helemaal klaar met dit * bedrijf 

wat een stelletje flapdrollen

oplossen van problemen ho maar maar wel facturen opmaken

dacht het niet

 

Admin: bericht aangepast i.v.m. huisregels

Klinkt allemaal niet best maarwat kunnen de forumleden voor je doen?


Klopt n geeft aan in de mail om in het forum een oplossing te vinden dus bij deze

een normaal contact formurier hebben ze niet

reageren op hun mail kan niet

gewoon een waardeloos iets

ze zorgen dat je klant wordt

En dan zoek het maar lekker uit

ik hoop dat er misschien meer mensen serieus een rechtzaak aan willen spannen tegen hun monopoly spel

en ik hoop op deze manier mensen te behoeden van hun slechte producten en al helemaal van hun slechte bereikbaarheid en oplossingen die ze niet waarkomen

 

als wij als kleine ondernemer omgaan met onze klanten zoals kpn dat doet ben je ze uitepoept

jammer dat kpn nu nog behoorlijk veel klanten heeft en er schijt aan heeft

hier in deze gemeente gaat meer dan 30 % over op glasvezel van een andere partij

dat zijn niet allemaal kpn klanten maar ik hoop dat er veel gaan volgen

dan gaan ze wel achter hun oren krabben als iedereen wegloopt bij dit superbedrijf

sorry ik heb er echt geen goed woord voor over voor de hele kpn

bij ons is de klant koning geen god maar kpn heeft schijt aan elke klant

ben je het er niet mee eens en blokkeer je een rekening dan gaan ze gelijk dreigen dat ze je af gaan sluiten

zo slecht dit

ga de problemen oplossen dan ben je pas goed bezig

 


Hier is de link om een klacht in te dienen. Ben het geheel met @Joep1965 eens dat dit niet behoort op een forum waar klanten andere klanten helpen. 
 

Ik bedoel, vervelend dat dit zo loopt maar het ziet eruit als een foutje van KPN en dat is iets om recht te trekken in plaats van direct een grote heisa maken. 


Waarschijnlijk heb je het net slecht getroffen. Over het algemeen zijn de meeste klanten tevreden.  Maar als je dan zo ontevreden bent waarom ben je dan 3 jaar blijven hangen??


Aangezien er eingelijkniks anders mogelijk is zijn we bijna verplicht om met kpn in zee te moeten blijven

gelukkig komt daar nu verandering in en kunnen we over hopelijk een maand of 10 vrolijk afzwaaien bij kpn


Ik-hussel

aan die link heb ik dus niks

je wordt weer van het kastje naar de muur gestuurd zoals dat altijd gaat bij kpn

geen direct mailadres naar bv de amdministratie af facurenafdeling

gewoon drama dus dat hele kpn

klantvriendelinkheid is gewoon ver te zoeken daar

ze hopen gewoon dat je het er maar bij laat zitten


Juich nog maar niet te vroeg. Het zou nog wel eens veel slechter kunnen zijn.


Veel slechter is haast niet mogelijk


Hallo @Dre12, welkom. Ik vind het jammer om te lezen dat je zo ontevreden over de dienstverlening van KPN. Ik begrijp dat je problemen met jouw verbinding ervaart en hiervoor meerdere malen een monteur voor langs hebt laten komen. Door een fout in ons systeem zijn de monteurskosten in de periode van september 2020 tot en met april 2021 niet altijd gefactureerd. Deze fout zetten we nu recht, vandaar dat jij een e-mail krijgt om je hierover te informeren. Als het goed is, heb je destijds een e-mail van ons gehad over de uitgevoerde werkzaamheden van de monteur. In deze e-mail vind je ook een kosten overzicht. Deze kosten zijn destijds dus niet gefactureerd en worden nu alsnog in rekening gebracht.

Mocht je de e-mail met de kostenspecificatie niet meer hebben, dan kan ik natuurlijk kijken of ik je deze kan toesturen. Zou je dan je forumprofiel willen aanvullen met je postcode, huisnummer, geboortedatum en klantnummer? De gegevens in jouw profiel zijn alleen zichtbaar voor jou en de moderators.Â