Skip to main content

20 Dec.aangesloten door KPN.

27 Dec contact gehad met Sidekick,waarbij ik te horen kreeg,dat de track en trace Dinsdag of Woensdag zou komen.

Vrijdag nog maar eens geinformeerde,en toen kreeg ik te horen,dat de voorraad op zou zijn.

Korte vraag:hoe nu verder??

 

Admin: eigen topic voor vraag aangemaakt

Hallo @Brucejr, welkom bij ons op het forum. Je hebt al met Sidekix contact gehad zeg je, zij zijn de partij die gaan over de levering van het welkomstcadeau, zij kunnen je er meer over vertellen. Als het op is en er een alternatief is of iets anders zullen zij dat aan kunnen geven.

Voor meer informatie over het welkomstcadeau, zie: 

 


@Jasper ook ik wacht sinds aansluiting op 3 januari op het welkomstcadeau (smart TV), nog geen enkel bericht over levering ontvangen.

Deze aanbieding staat nu (10 januari 2023) nog steeds op de website van KPN, dan mag je er toch vanuit gaan dat het nog steeds leverbaar is en het geen lokkertje is, dat zou misleiding van de consument zijn.


@Jasper ook ik wacht sinds aansluiting op 3 januari op het welkomstcadeau (smart TV), nog geen enkel bericht over levering ontvangen.

Deze aanbieding staat nu (10 januari 2023) nog steeds op de website van KPN, dan mag je er toch vanuit gaan dat het nog steeds leverbaar is en het geen lokkertje is, dat zou misleiding van de consument zijn.

Het duurt vaak zo’n twee weken na aansluiten voordat de tv wordt opgestuurd.


Hoi @takecontrol, als je op de link in mijn bericht waar je op reageert klikt kan je meer over het proces lezen. Daar staat ook een nummer van onze partner die dit regelt waar je contact mee kunt opnemen als je vragen hebt.


Ik heb contact gehad met KPN klantenservice (0800-0402) en die geeft aan dat na 14 dagen er een track and trace code wordt verzonden, ze kon niet uitleggen waarom dat zo is.

Mogelijk heeft dit te maken heeft met het herroepingsrecht bij een online aankoop die je binnen 14 dagen kunt annuleren.

 


Dat is onze gewone klantenservice inderdaad @takecontrol, in het artikel waar ik je naar verwees wordt een ander nummer genoemd. Onze partner Sidekix gaat over zulke acties, je kunt met hun contact opnemen. Zij zijn op werkdagen van 8.00 tot 21.00 uur en op zaterdag van 10.00 tot 16.00 uur bereikbaar op 088 6237 006 (lokaal tarief).