Skip to main content
Beantwoord

sms bericht installatieafspraak

• February 19, 2021
  • 5 reacties
  • 127 keer bekeken

Goedemorgen, ik krijg een smsbericht over het maken van een nieuwe afspraak met een keurige link.

Ik heb geen installatie aangevraagd. zou echter wat te maken kunnen hebben met het glasvezelverhaal hier in het dorp. KPN, hoe kan ik kijken of dit spam, fishing, of een echt bericht van KPN is?

Beste antwoord door Maja van KPN

Bedankt, ik zie vanaf onze kant nog niet dat het gasvezel netwerk is uitgerold/gereed is gemeld, dus de sms zal in ieder geval niet door ‘KPN de provider’ zijn verzonden.

De aanleg van glasvezel gaat niet via ons, maar via KPN NetwerkNL, wij komen als provider pas in beeld als de lijn zelf (bijna) gereed is. Kan dus zijn dat ze vanuit daar contact met je zoekt over het aanleggen, je kunt dit voor de zekerheid navragen bij NetwerkNL :slight_smile:

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

5 reacties

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • February 21, 2021

Hi @zijlstrad, heel goed dat je even aan de bel trekt als je iets niet helemaal vertrouwt :thumbsup_tone2:

Ik kijk graag even voor je na of ik hier meer over kan vinden, zou je daarvoor je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • February 21, 2021

Goedemorgen, profiel ingevuld.

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • Antwoord
  • February 22, 2021

Bedankt, ik zie vanaf onze kant nog niet dat het gasvezel netwerk is uitgerold/gereed is gemeld, dus de sms zal in ieder geval niet door ‘KPN de provider’ zijn verzonden.

De aanleg van glasvezel gaat niet via ons, maar via KPN NetwerkNL, wij komen als provider pas in beeld als de lijn zelf (bijna) gereed is. Kan dus zijn dat ze vanuit daar contact met je zoekt over het aanleggen, je kunt dit voor de zekerheid navragen bij NetwerkNL :slight_smile:

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • February 22, 2021

Goedemorgen Maja, dank voor het nakijken en terugkoppelen. Ik zoek verder, prettige dag, Dolf

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • February 22, 2021

Graag gedaan en succes!