Skip to main content

Hallo, ik heb vandaag ook een sms bericht gekregen dat er apparatuur opgestuurd wordt en wij hebben ook niks besteld of iets veranderd aan ons abonnement. 
klopt dit wel, want ik vertrouw het eigenlijk niet. 

*admin: afgesplitst

Hi @Tinus 1980, als je zelf niks hebt besteld, snap ik heel goed dat je hier een beetje vreemd van opkijkt :thinking:

Zou je je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Je mag het mobiele nummer waar je de sms op hebt ontvangen, in het opmerkingenveld noteren. Dan kijk ik even na of ik op je eigen abonnement een verklaring kan vinden, of dat een andere klant wellicht een typefoutje heeft gemaakt waardoor jouw nummer daar per ongeluk ook geregistreerd staat als contact telefoonnummer! (dit gebeurt soms :slight_smile: )


Kan ik het nog voor je nakijken @Tinus 1980 of heb je het al via een andere weg opgehelderd? Hoor het graag!


Hoi Maja,

 

ja hoor het is inmiddels opgehelderd. Het ging om een kabeltje wat met glasvezel te maken heeft maar het zou in het vervolg wel makkelijk zijn als je daar van tevoren informatie over krijgt van kpn.      
Zeker omdat er een hoop oplichters actief zijn en je niet meer weet wat te vertrouwen is.  


Ah, heel fijn dat het is opgehelderd maar ik deel je mening dat het handig was geweest om hier op een andere manier over geïnformeerd te worden!

Ik ga hier intern even een melding van maken!