Skip to main content

Even een vraag; ik krijg sinds woensdagavond 1-12 al 4 sms berichten per dag van kpn. Telkens dezelfde tijd: 8:30-12:30-16:30 en 20:30                                             Er staat ook steeds hetzelfde in;

 

het begon woensdagavond met deze:

Door een storing kunt u mogelijk niet internetten, tv kijken of bellen. Excuses hiervoor! Wij werken er hard aan om de storing voor 01-12-2021 21:00 uur op te lossen. Meer weten? Kijk op kpn.com/storingsinfo. Groet, KPN

 

en daarna elke keer deze;

 

Beste klant, helaas duurt de reparatie langer dan verwacht. Onze monteurs werken hard aan een oplossing. Wij informeren u als de reparatie is gelukt. Groet, KPN

 

Ik heb helemaal geen last van een storing en ik word onderhand gek van die sms berichten.

iemand enig idee? Het houdt maar niet op.
 

 

Goedemiddag @Lise219! Wat vervelend en gek! 

Ontvang je deze berichten nog steeds? Wil je sowieso jouw postcode, huisnummer + het 06 nummer waarop je de berichten ontvangt noteren in jouw Forum profiel? Graag een seintje hier in het topic als je dat gedaan hebt, dan ga ik kijken wat ik voor je kan betekenen.


Inmiddels contact gehad via Facebook met iemand van kpn. Dank voor de reactie, ik zal mijn bericht verwijderen 


Ook ik krijg dezelde mail 3x per dag vanaf 6-12 


Wat vervelend, @Sjaantje65! In het topic las je al het volgende:

Wil je sowieso jouw postcode, huisnummer + het 06 nummer waarop je de berichten ontvangt noteren in jouw Forum profiel? Graag een seintje hier in het topic als je dat gedaan hebt, dan ga ik kijken wat ik voor je kan betekenen.

Wil je deze gegevens ook toevoegen in jouw profiel, zodat wij ook met jouw melding aan de slag kunnen?


Ik krijg nu ook meerdere keren per dag deze SMS over storingen. Exact hetzelfde. KPN, kan dat stoppen?