Skip to main content

Ik kreeg een SMS van kpn dat door het hoogverbruik mijn abbonement is geblokkeerd, contact met kpn lukt helaas niet. Heeft iemand tips?

Android toestel? Het kan zijn dat je per ongeluk op een spam link hebt geklikt, reset van het toestel is dan de enige oplossing, kijk hier even: 

Heb je jouw gegevens rechtsboven in je forumprofiel al ingevuld? Zo kan de KPN moderator direct voor je kijken. 


Welkom op het forum @Auguste12! Ik heb voor je gekeken en in dit geval kan je het beste de stappen uit de SMS volgen en bellen met 0800-0402. We verbinden je dan door naar de afdeling die je kan uitleggen waarom je bent geblokkeerd en hoe we je kunnen deblokkeren. 
Deze afdeling is maandag tot en met vrijdag bereikbaar tussen 08:00 en 18:00, zaterdag van 09:00 tot 17:00 en zondag van 12:00 tot 17:00. 

 


@Bram_  ik heb geprobeerd te bellen. Maar krijg dan een bandje met wij zijn nu niet bereikbaar ivm onvoorzienbare omstandigheden. Dus dan kom ik nog niet verder 


@Bram_  ik heb geprobeerd te bellen. Maar krijg dan een bandje met wij zijn nu niet bereikbaar ivm onvoorzienbare omstandigheden. Dus dan kom ik nog niet verder 

Het is nu ook zondag. Morgen zijn ze open.


@HGD In de sms die ik kreeg stond bereikbaar op zondag van 12:00 tot 17:00u


Welkom op het forum @Auguste12! Ik heb voor je gekeken en in dit geval kan je het beste de stappen uit de SMS volgen en bellen met 0800-0402. We verbinden je dan door naar de afdeling die je kan uitleggen waarom je bent geblokkeerd en hoe we je kunnen deblokkeren. 
Deze afdeling is maandag tot en met vrijdag bereikbaar tussen 08:00 en 20:00 en zaterdag van 08:00 tot 17:00.

 

 


@HGD Ik zie het inderdaad maar kreeg dit in mijn sms vandaar!

 

Beste klant, uw mobiele verbruik is deze maand hoger dan normaal. We hebben uw nummer tijdelijk geblokkeerd om u tegen onverwachte hoge kosten te beschermen. Bel ons op 088-848 94 66 (ma-woe 8.00-18.00, do-vrij 8.00-21.00, zat 9.00-17.00 en zon 12.00-17.00). Groet, KPN


@Auguste12 je hebt gelijk. Ik heb de verkeerde tijden aangegeven.  

Ik heb het bericht aangepast.Â