Skip to main content

Goedemiddag,

 

Al geruime tijd ontvang ik SMS'jes met afzender KPN over verbeteringen in het netwerk met aanhef ‘Beste klant’.

 

Alleen ben ik geen klant en kan me niet herinneren me ooit aangemeld te hebben. 

Simpele vraag; hoe kom ik hier vanaf. Ik kan niet antwoorden met bijvoorbeeld 'STOP’

Blokkeer het als SPAM.

Zou ook je bankrekeningen nakijken of er geen automatisch incasso plaatsvinden.
Heb ik jaren geleden wel eens gehad, dat ik ook geen klant van KPN was. Maar werd ineens wel via automatisch incasso voor naar ik denk een mobiel abonnement belast. Gelukkig viel het me meteen op, direct gestorneerd en de bank opdracht gegeven KPN naar het mandaat te vragen.


@Sparks1962 welkom hier. 

Blokkeer het als SPAM.

Zou ook je bankrekeningen nakijken of er geen automatisch incasso plaatsvinden.
Heb ik jaren geleden wel eens gehad, dat ik ook geen klant van KPN was. Maar werd ineens wel via automatisch incasso voor naar ik denk een mobiel abonnement belast. Gelukkig viel het me meteen op, direct gestorneerd en de bank opdracht gegeven KPN naar het mandaat te vragen.

Het kan ook zijn dat een van onze klanten een verkeerd telefoonnummer heeft ingevuld. 

Ik kijk dit graag voor je na. Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Graag ook je mobiele nummer invullen. 
 


Done.


Dankjewel. Het zou vanaf nu niet meer mogen gebeuren.