Skip to main content

Ik heb een sms ontvangen over een bestelling van Hussel Internet, en donderdag komt een monteur langs. Echter, ik heb helemaal niets besteld. Wat moet ik doen?

Hallo @velzene ,

Vermoedelijk is de sms naar het verkeerde telefoonnummer gestuurd. 

Staat er ergens in de sms een klantnummer vermeld?

Zet dan dan even in jouw forumprofiel en ook graag het telefoonnummer waar het heen is gestuurd.

Dan kan de klantenservice de fout herstellen.    

 


Bedankt @Noordzee, ik heb het profiel ingevuld. Er staat overigens geen klantnummer/telefoonnummer in de sms zelf. Wel staat de bestelling en monteur afspraak in MijnKPN, dus het lijkt niet alleen een verkeerde SMSje. :thinking:


O, dat is wat vervelender. Nou ja, we hebben nog een aantal dagen tot donderdag, dus een moderator zal de afspraak terug (laten) draaien.  


Bedankt weer voor je snelle reactie @Noordzee ! Dus ik hoef er nu verder niet meer achteraan te bellen (via Helpdesk)?


Ik verwacht hier binnen 48 uur een moderator.  

Natuurlijk staat het je vrij om morgen vanaf 8.00 ook te bellen met de klantenservice via 0800-0402. Het is maar net waar je je fijn bij voelt. 


Hi @velzene, welkom hier. 

Bedank voor je gegevens. Ik zie dat dit gaat om een aanpassing van je glasvezelkastje omdat je huidige verouderd is. Ik zie dat er op 10 januari ook een e-mail naar je Gmail adres is gestuurd met informatie hierover, deze toevallig gemist? 

Laat de afspraak in ieder geval doorgaan, die is belangrijk voor je verbinding. Hier zitten verder ook geen kosten aan verbonden. 


Kijk, dat geeft weer een hele andere kijk op de zaak…...


Jazeker, bedankt voor de info! Deze mail heb ik inderdaad gemist. In ieder geval bedankt voor de goede en snelle hulp @Noordzee en @Alex_P !!


Graag gedaan.