Skip to main content

Regelmatig valt bij ons het internet uit. Of interactieve tv geeft sneeuw en paars beeld. Resetten dan modem of tv ontvanger of allebei. Soms wel meerdere keren voordat het werkt. De modemĀ  is een experiabox v8 de tv onvanger is eenĀ  hmb 2260

Is de ontvanger direct met een kabel aangesloten op de experiabox of zit er iets tussen zoals een draadloos verbindingsset of een switch en werkt internet wel goed?


Ontvanger is direct aangesloten. Er zit verderĀ  niets tussen.Ā 


Heb je glasvezel of koper? Wat is er aangesloten op de experiabox qua randapparatuur? Heb je ergens apparatuur die data verstuurd via het electriciteitsnetwerk?


Meestal valt eerst het tv signaal wel en daarna het internet. Als het een keer gebeurt is het niet zo erg maar nu soms wel meerdere malen per dag, en dan wordt het vervelend.


We hebben koper en er is een tp link wifi systeem direct op aangesloten wat er al bijna 2 jaar op zit.


Welke experiabox heb je?


Experiabox v8Ā 


Helaas doen ze erg moeilijk over het vervangen van een v8 maar mnĀ gevoel zegt dat ie zn beste tijd heeft gehad. Bel morgen 0800-0402 tegen de computer die je aan de lijn krijgt zegĀ  je ik wil een medewerker spreken en dan vertel je het verhaal.Ā  En dat verhaal is dat er geen lampjes meer branden op het modem en dat je denkt dat het modem kapot is. Trek wel de stekker eruit van het modem en bel met je mobiel.


Dank u. Ik heb al meerdere malen geprobeerd te bellen. En ik erger me blauw aan die computer. Maar ik ga het proberen bedankt voor de tip.


Goedemiddag @Niels Goudriaan. Welkom op het forum!Ā 
Heb je nog een oplossing kunnen vinden? Paars beeld en sneeuw op de TV zouden ook nog kunnen wijzen op problemen met de HDMI kabel.

Als je dit probleem nog steeds ervaart kijk ik natuurlijk ook graag even mee. Kun je toelichten wat voor netgear kastje je precies gebruikt? Heb je hier ook iets van een typenummer van?
Kun je dan ook je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?Ā 


We hebben een nieuwe modem ontvangen. Deze draait nu 2 dagen en tot nu toe lijken de problemen opgelost.