Skip to main content

Sinds deze week glasvezel in huis.

Men zegt dat het stabiel hoort te zijn, ik ben er niet kapot van de de beloofde snelheid van 1Tb haal ik bij lange na niet. Doorgaans kom ik op rond de 380 Mb down en 420 Mb up is dit redelijk of kom ik echt tekortĀ 

Dag @CoedijckerĀ is deĀ snelheid die je opgeeft gemeten met een bekabelde pc of laptop? Voor wifi zijn deze snelheden prima. 1g is alleen zinvol voor een bekabelde verbinding.Ā 


Dank voor de respons


Hoi @CoedijckerĀ .Ā  Kan ik uit je reactie opmaken dat je het in je startbericht hebt over snelheden via wifi?Ā Ā 

Om de snelheden goed te kunnen meten zal het met een kabel moeten.Ā  Als dan blijkt dat het niet gehaald wordt kan ik actie ondernemen.Ā 


Ik werk met super wifi met de 400 mb ui en down kan ik wel leven. maar de stabiteit vind ik niet geweldig maar akkoord, een betere voorlichting van de kant van KPN zou zeer wendelijk zijnĀ 


Heb je de SuperWiFi's wel met een kabel aangesloten op het modem?


Aangesloten met kabel ja zekerĀ 


HierĀ kan je het Ć©Ć©n en ander lezen over wifi en de bijbehorende instellingen.Ā  Het is namelijk allemaal nog niet zo simpel.Ā  Lees het even en als je vragen heb meldt die dan hier. @JanDĀ weet hier meer van. Ik heb hem even op zijn schouder getiktšŸ˜‰.