Skip to main content

Woon in Rivirenbuurt, Amsterdam Zuid. 50 MB is het maximum. En als ik bel : U betaald toch voor 50Mb ! Ja idd daar betaal ik voor. Maar er wordt reclame gemaakt van de “ snelste” verbinding…… nou die paardenwagen hier laat ff op zich wachten en sneller is niet mogelijk. 

Hallo @richard1944 je zou bij www.kpnnetwerk.nl via je postcode kunnen kijken of er (binnenkort) glasvezel komt.

Hou anders ook de media in de gaten, want in de grote steden zijn meerdere leveranciers, naast KPN bezig met de aanleg van glasvezel.

Succes.

 


@richard1944 Er zijn in de Rivierenbuurt de laatste jaren een groot aantal straatkasten vervangen waardoor snelheden omhoog gingen. Helaas ook een deel niet door diverse oorzaken. Dat vervangen is dit jaar in heel Nederland afgerond en nu wordt alles ingezet op de aanleg van glasvezel. 

KPN heeft gecommuniceerd dat zij heel Amsterdam wil verglazen maar dat duurt uiteraard wel een aantal jaar. In Zuid zijn ze begonnen met Buitenveldert en is men nu bezig in het Museumkwartier.

Ook de Rivierenbuurt staat op de planning maar ik kan je helaas nog niet aangeven wanneer.

Voor updates kan je inschrijven op de nieuwsbrief via kpnnetwerk.nl

 

 


Bedankt voor de snelle reactie ( sneller dan het internet 🙂 ) .

Wat de oorzaak ook  moge zijn, het is diep triest voor alle thuiswerkers. 

Wij wachten af….. 

met vr gr 

Richard