Skip to main content

Sinds kort heb ik het zelfde probleem met name in de avonduren.

download snelheden fluctueren om de minuut zo heb ik 100mb/s en minuut later nog maar 35mb/s.

Heb al een medewerker gesproken zou mij terug bellen afgelopen donderdag maar helaas nooit meer wat gehoord.

moet nu zo wat elke week me router resetten en dan gaat het een tijdje goed. maar word hier wel zowat gek van.

Eerst ieder jaar me router moeten laten resetten ivm trage Wifi op een appartement terwijl je naast de modem zit.

Gelukkig hier haast nooit meer last van als ik het 1x per jaar blijf restten ivm wifi kanalen, maar nu begint het via de bekabelde verbinding te vervelen en krijg het niet opgelost wat te doen?

 

*admin: afgesplitst

Heb je dit soort dingen in huis?

 


Speel je op gamepoint dan klopt het dat is het probleem van gamepoint


Heb je dit soort dingen in huis?

 

Nee dat is niet nodig aangezien ik letterlijk naast de modem zit zelfs een kort kabeltje ingebruik. Woon op een appartement van net 45m2. Nooit geen problemen met de kabel gehad maar de laatste 3a4 weken wel.

Download snelheid varieert heel sterk overdag blijft hij redelijk stabiel tussen de 86 en 100 mbs maar in de avond fluctueert het per minuut dan 45mbs en dan weer 100 soms een tijdje rond de 96 en 100.


Speel je op gamepoint dan klopt het dat is het probleem van gamepoint.

Nee werk en speel gewoon op PS4 en PC bekabeld.

 


Wat mij wel te binnen schiet is dat ze verderop in de wijk glasvezel aan het leggen zijn van t mobile. Sinds dien ook die ellende zou het daarmee te maken kunnen hebben? Is wel zeker 400 meter verderop dus had daar niet gaan gedacht.


Hoi @stoffel1988, welkom op ons forum!
Ik heb even een nieuw topic voor je vraag aangemaakt. 

Kun je bij tijdens het fluctueren eens zoveel mogelijk apparatuur uitschakelen en ontkoppelen? Het kan zijn dat een bepaald apparaat iets doet waar je een hoop snelheid aan kwijt raakt.
Problemen door werkzaamheden in de straat zou je waarschijnlijk de hele dag wel problemen mee moeten hebben.

Ik kijk ook graag even met je mee!
Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?


Hoi @stoffel1988, welkom op ons forum!
Ik heb even een nieuw topic voor je vraag aangemaakt. 

Kun je bij tijdens het fluctueren eens zoveel mogelijk apparatuur uitschakelen en ontkoppelen? Het kan zijn dat een bepaald apparaat iets doet waar je een hoop snelheid aan kwijt raakt.
Problemen door werkzaamheden in de straat zou je waarschijnlijk de hele dag wel problemen mee moeten hebben.

Ik kijk ook graag even met je mee!
Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?

Zoveel mogelijk ingevuld apparaten zijn standaard die ik van KPN heb gekregen xperiobox V10.

Heb nooit andere apparaten aanstaan alleen of PlayStation of laptop.


Dit is altijd wat lastig vast te stellen op afstand. Op het moment dat ik meet is de verbinding gewoon goed. Hierover heb je gisteren ook een collega van mij gesproken zie ik.

Ik denk dat je toch het beste even kan bellen op het moment dat het zich voordoet, dat kan op 0800-0402 (24 uur per dag)

Ik heb een link naar dit topic met toelichting in je dossier gezet. Zo hoef je niet het hele verhaal opnieuw toe te lichten.