Skip to main content
Antwoord

Snelheid glasvezel sinds kort lager dan normaal

  • June 19, 2024
  • 8 reacties
  • 74 keer bekeken

ronvmeijer
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+7

Momenteel (eigenlijk voor het eerst) een beetje problemen met de internetverbinding en dan met name met de downloadsnelheid. Is er een storing? Ik hoop van wel 😊

Beste antwoord door ronvmeijer

Hoi Marcia,

wat dom van mij om het niet als “hersteld” te melden. Het was rond 03:00 uur (in de nacht dus) weer in orde. Er was een “DSLAM” probleem, wat weer perfect hersteld is. Nu weer 920 down en 923 upload. 
 

De eerste echte storing in bijna twee jaar. Ik klaar verder niet hoor ☺️ Dank voor je reactie. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

8 reacties

XS4-Arjan
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • June 19, 2024

Hallo @ronvmeijer , heb je je experiabox al eens herstart? En je glaskastje? Twee minuten van het stroom halen en dan weer aansluiten.


ronvmeijer
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+7
  • Auteur
  • Wijsgeer
  • June 19, 2024

Ik heb de box12 en heb net alles herstart. Of ik het de volle 2 minuten stroomloos gehad heb, weet ik niet. Alles werkte gewoon goed tot nu toe, maar ineens is alles wat minder. 


XS4-Arjan
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • June 19, 2024

500 is in ieder geval te weinig. Misschien dat er een storing of werkzaamheden in jouw regio aan de gang is/zijn?


ronvmeijer
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+7
  • Auteur
  • Wijsgeer
  • June 19, 2024

Ja dat hoop ik inderdaad ook. Normaliter is het zo’n 920 up en idem down. Dit is inderdaad veel te weinig. 


ronvmeijer
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+7
  • Auteur
  • Wijsgeer
  • June 19, 2024

Er worden geen storingen vermeld op mijn postcode, vreemd genoeg. Ik wacht maar even af of het zichzelf weer hersteld. 


Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

Ha @ronvmeijer, hoe staat het er nu voor? Is het alweer sneller? Zo niet, kan je de servicetool voor traag bekabeld internet doorlopen. Mocht dat geen soelaas bieden, bel dan met 0800-0402. Mijn collega's kunnen meekijken of alles nog goed staat en het verder voor je uitzoeken!


ronvmeijer
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+7
  • Auteur
  • Wijsgeer
  • Antwoord
  • June 21, 2024

Hoi Marcia,

wat dom van mij om het niet als “hersteld” te melden. Het was rond 03:00 uur (in de nacht dus) weer in orde. Er was een “DSLAM” probleem, wat weer perfect hersteld is. Nu weer 920 down en 923 upload. 
 

De eerste echte storing in bijna twee jaar. Ik klaar verder niet hoor ☺️ Dank voor je reactie. 


Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

Haha geen probleem! Ik ben allang blij dat het opgelost is!🎉