Skip to main content

TIjdens verschillende tests blijkt dat mijn download ongeveer 70 MBPS en upload ongeveer 20 MBPS is. Volgens kpn forum zou ik bij alles in 1 standaard rond de 100 download moeten halen. Ik maak gebruik van een vaste kabel welke direct in de modem zit. Al meerdere malen reset gedaan, opnieuw opgestart en andere kabel geprobeerd. De laatste updates zijn ook uitgevoerd. Kan het zijn dat het te laag is afgesteld op mijn adres? 

Heeft u glasvezel? Of verbinding via de telefoonlijn? 


Geen glasvezel maar via de telefoonlijn...


TIjdens verschillende tests blijkt dat mijn download ongeveer 70 MBPS en upload ongeveer 20 MBPS is. Volgens kpn forum zou ik bij alles in 1 standaard rond de 100 download moeten halen. Ik maak gebruik van een vaste kabel welke direct in de modem zit. Al meerdere malen reset gedaan, opnieuw opgestart en andere kabel geprobeerd. De laatste updates zijn ook uitgevoerd. Kan het zijn dat het te laag is afgesteld op mijn adres? 

 

Er word 100mb jouw kant opgestuurd, maar voordat het bij je is gaat er snelheid verloren door de afstand tussen wijkkast/centrale  en jouw woning.

 

Hoeveel geeft deze site aan kwa haalbare snelheid?


Hoeveel geeft deze site aan kwa haalbare snelheid?

 


Bedankt voor je hulp. Bij deze de resultaten van de test...

 


Kijk dan klopt het wel aardig met je rond de 70mb. Dat is wat overblijft van de 100.

Als je evt upgade naar 200, blijft er 151mb over.


Bedankt voor je hulp. Bij deze de resultaten van de test...

 

Je zal waarschijnlijk geen pairbonding hebben. Een KPN medewerker kan dit voor je regelen. Kost niets extra. Je krijgt dan een Experiabox v10. Met pairbonding zal je wel 100 mbit halen.


@Flange75 Welkom op het forum. 

Ik zie dat je al goed op weg geholpen bent door @Nick83 en @DennisA78, maar dat er nu hulp nodig is van een KPN medewerker! 

Ik controleer graag wat ik voor je kan betekenen. Zou je daarom voor mij je forumprofiel willen invullen en een seintje kunnen geven wanneer dit is gelukt? 

Dan kan ik je gegevens er bij pakken en aan de slag! :)


Ik ben zeker op weg geholpen, dank daarvoor. Ik twijfel nu alleen of de gewenste snelheid dan wel wordt gehaald als ik deze ophoog en gezien de kosten ik niet beter voor een andere optie moet gaan. 

 

HEt forumprofiel is ingevuld, alvast dank.


Ik ben zeker op weg geholpen, dank daarvoor. Ik twijfel nu alleen of de gewenste snelheid dan wel wordt gehaald als ik deze ophoog en gezien de kosten ik niet beter voor een andere optie moet gaan. 

 

HEt forumprofiel is ingevuld, alvast dank.

U hoeft geen duurder abonnement te nemen. U kunt gewoon je huidige abonnement houden. Met dezelfde kosten per maand.


@Flange75 Wat @Nick83 zegt klopt. Ik zou inderdaad een omzetting naar pairbonding aan kunnen vragen. 

In dat geval komt er een monteur dit in orde maken. Hij komt dan alleen de aansluittechnologie aanpassen, het abonnement verandert verder niet. 

Zal ik dit proces voor je in gang zetten?


Dat zou super zijn! Heel erg bedankt voor dit advies en het in gang zetten hiervan! 

Groet Ferry


@Flange75 Ik heb de aanvraag er voor je in gezet. 

Als het goed is dan heb je een e-mail ontvangen om een afspraak met de monteur in te plannen. Kun je mij laten weten of dit is gelukt?


@Flange75 Hoe is de situatie op dit moment?